کد خبر: 502391
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۱:۲۰:۰۰
| |

پایان رافت،پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

مدیرعامل پرسپولیس خودش را نشان بدهد و مشکلات مالی را حل کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه با مشکلات مالی روبه‌رو است و در این شرایط مدیرعامل باید خودش را نشان بدهد و مشکلات را حل کند.

مدیرعامل پرسپولیس خودش را نشان بدهد و مشکلات مالی را حل کند
کد خبر: 502391
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۱:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پایان رافت درباره تساوی بدون گل پرسپولیس برابر فولاد خوزستان اظهارکرد: متاسفانه بازی جذابی ندیدیم و من نمی‌دانم چرا اینقدر بازی بی‌کیفیت بود؟ شاید به خاطر شرایط آب و هوایی بود که بازیکنان نمی‌توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. دو تیم تلاش می‌کردند در این شرایط به یکدیگر موقعیت گل ندهند و به همین خاطر بازی کم‌ موقعیت و کم‌ خطری را دیدیم. من فکر می‌کنم دو تیم موقعیت چندانی روی دروازه‌ها خلق نکردند و نتیجه تساوی بدون گل هم عادلانه بود.

به گزارش ایسنا، او درباره این که چرا پرسپولیس عملکرد همیشگی‌اش را به نمایش نگذاشت؟ گفت: سیستم و نوع بازی فولاد این گونه بود که فضاها را بسته بود و اجازه خلق موقعیت را نمی‌داد. آن‌ها سعی داشتند با استفاده از ارسال پاس‌های بلند بازی را آرام کنند و اجازه ندهند پرسپولیس فرصت گلزنی به دست بیاورد. به هر حال بازی کیفیت آنچنانی نداشت. من فکر می‌کنم در این بازی فولاد به هدفش رسیده بود. با این حال پرسپولیس با توجه به تساوی سپاهان برابر پیکان کماکان با اختلاف دو امتیازی نسبت به حریف در بالای جدول قرار دارد و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود. در چهار بازی آینده اگر پرسپولیس بتواند در دو دیدار به برتری برسد می‌تواند شانس زیادی به قهرمانی داشته باشد. من فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند در دو بازی بعدی برابر آلومینیوم و ماشین‌سازی به برتری برسد.

رافت در ادامه درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس که صدای اعتراض بازیکنان را هم درآورده، گفت: شرایط فوتبال ما کلا خوب نیست. تا وقتی که فوتبال ما دولتی باشد مشکلات مالی باشگاه پابرجا خواهد بود. اگر می‌خواهیم فوتبال حرفه‌ای و باکیفیتی داشته باشیم باید به فوتبال نگاه اقتصادی داشته باشیم. بهترین مدیرعامل هم باشد در این شرایط کارش سخت خواهد بود. با این حال من معتقدم مشکلات مالی پرسپولیس باید حل بشود. مربی و بازیکنان این تیم در کورس قهرمانی قرار دارند و از مشکلات مالی ناراحت هستند.

او همچنین گفت: آقای سمیعی که مدیریت باشگاه را پذیرفته، الان باید به عنوان مدیرعامل خودش را نشان بدهد و مشکلات مالی را حل کند. تیم در صدر جدول قرار دارد و برای قهرمانی می‌جنگد و مدیرعامل باشگاه الان از زیر سنگ هم که شده باید پول تهیه کند و به بازیکنان بدهد. اگر همه چیز گل و بلبل باشد هر کسی می‌تواند در باشگاه مدیریت کند. یک مدیر موفق در شرایط سخت خودش را نشان می‌دهد و مشکلات را حل می‌کند.

این بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: با وجود این که بازیکنان مشکلات مالی دارند اما من فکر می‌کنم آن‌ها آنقدر حرفه‌ای هستند که در این شرایط اجازه ندهند مشکلات مالی روی آن‌ها تاثیر بگذارد. آن‌ها به خاطر هواداران، باشگاه و خانواده‌های‌شان با جان و دل بازی می‌کنند تا پرسپولیس برای پنجمین بار قهرمان شود. اما من صحبتم این است که با وجود همه این شرایط مدیرعامل الان باید خودش را نشان بدهد و مشکلات مالی بازیکنان را حل کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها