کد خبر: 502481
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۳:۲۹:۱۵
| |

د رماه ژوئن؛

فعالیت اقتصادی در هند افزایش یافت

فعالیت‌های اقتصادی هند که با قرنطینه‌های وضع شده برای مقابله با کرونا در ماه می به شدت افت کرده بود و به پایین‌ترین سطح 12 ماهه رسیده بود با افزایش 24 درصدی حمل‌ونقل در ماه ژوئن رشد کرد.

فعالیت اقتصادی در هند افزایش یافت
کد خبر: 502481
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۳:۲۹:۱۵

اعتمادآنلاین| فعالیت‌های اقتصادی هند که با قرنطینه‌های وضع شده برای مقابله با کرونا در ماه می به شدت افت کرده بود و به پایین‌ترین سطح 12 ماهه رسیده بود با افزایش 24 درصدی حمل‌ونقل در ماه ژوئن رشد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو ایالت مهم اقتصادی هند، اوتار پرادش و گوجارات، که در ماه آوریل با موج جدید کرونا روبرو شده بودند، سریع‌تر از همه ریکاوری شدند. هر دوی این ایالت‌ها حالا با کاهش موارد ابتلای جدید به کرونا محدودیت‌های قرنطینه‌ای خود را تسهیل کرده‌اند. همین اقدام باعث شده تا حمل‌ونقل و فعالیت‌های اقتصادی در این ایالت‌ها با سرعت رونق بگیرد.

سرعت گرفتن واکسیناسیون کرونا در هند باعث شده است تعداد مبتلایان روزانه رو به کاهش باشند.

داده‌ها نشان می‌دهد ثبت خودروی جدید در ماه ژوئن از کمتر از نیم میلیون خودرو در ماه می، به 1.2 میلیون خودرو رسیده است. با این حال این رقم همچنان 15 درصد پایین‌تر از بازه مشابه سال 2019 و قبل از پاندمی کرونا است.

میزان حمل‌ونقل که در اواسط می به کمتر از نصف سطح قبل از پاندمی رسیده بود، در ماه ژوئن به 81 درصد این سطح بازگشت. سطح حمل‌ونقل ایالت‌های اوتار پرادش و مدهیا پرادش بالاتر از همه بود و به ترتیب به 94 درصد و 88 درصد سطح قبل از پاندمی بازگشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها