کد خبر: 502498
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۴:۱۷:۱۱
| |

از سوی دبیر ستاد تنظیم بازار؛

شرایط ترخیص محموله های برنج وارداتی تا قبل از 31 تیرماه اعلام شد

دبیر ستاد تنظیم بازار شرایط ترخیص محموله های برنج وارداتی را تا قبل از 31 تیرماه اعلام کرد.

شرایط ترخیص محموله های برنج وارداتی تا قبل از 31 تیرماه اعلام شد
کد خبر: 502498
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۴:۱۷:۱۱

اعتمادآنلاین| معاون بازرگانی داخلی وزارت صمتدر نامه‌ای شرایط ترخیص محموله‌های برنج وارداتی برنج را که تا قبل از 31 .4 .1400 دارای اعلامیه ورود و قبض انبار است، اعلام کرد.

براین اساس، پس از اعلام مخالفت‌هایی در خصوص مصوبه کارگروه تنظیم بازار در خصوص لغو ممنوعیت فصلی واردات برنج، عباس قبادی معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای شرایط ترخیص محموله‌های برنج وارداتی برنج را که تا قبل از 31 .4. 1400 وارد گمرک می‌شود، اعلام کرد.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

به گزارش خبرنگار مهر، احتراماً، در راستای اجرای بند 2 دستور دوم یکصد و چهل و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار، ابلاغی طی نامه شماره 60/81314 مورخ 1400/03/19 موضوع ممنوعیت و یا عدم برقراری ممنوعیت فصلی مورد بررسی قرار گرفت و از آنجایی که در این شرایط حساس کشور و کمبود منابع آبی و از طرفی ضرورت تأمین امنیت غذایی کشور از اهم موضوعات مطروحه در دولت فعلی و آینده خواهد بود، خواهشمند است دستور فرمائید با رویکرد حمایت از مصرف کننده در خصوص بلامانع بودن ترخیص آن بخش از محموله‌های برنج وارداتی که تا قبل از 31 /4 / 1400 دارای اعلامیه ورود / قبض انبار بوده، مشروط به اینکه دارای ثبت سفارش باشد اقدام لازم معمول و از نتیجه این معاونت را مطلع نمایند.

بدیهی است در صورت دارا بودن شرایط فوق، ویرایش و تمدید ثبت سفارش جهت ترخیص بلامانع است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها