کد خبر: 502504
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۴:۲۳:۳۱
| |

کشتی‌گیر دوپینگی کیست؟

مثبت‌بودن تست دوپینگ یکی از کشتی‌گیران ملی‌پوش می‌توانست بدترین خبر در آستانه المپیک برای ورزش ایران باشد، اما این کشتی‌گیر المپیکی نیست.

کشتی‌گیر دوپینگی کیست؟
کد خبر: 502504
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۴:۲۳:۳۱

اعتمادآنلاین| روز گذشته خبر رسید تست دوپینگ یکی از ملی‌پوشان کشتی فرنگی مثبت است و این کشتی‌گیر که در اردوی تیم ملی بوده، خانه کشتی را ترک کرده است. با انتشار این خبر همه نگران وضعیت المپیکی‌ها شدند. اما خیلی زود خبر رسید کشتی‌گیر دوپینگی‌ در تیم المپیک حضور ندارد.

به گزارش همشهری، گفته می‌شود این فرنگی‌کار یکی از ملی‌پوشان 130کیلوگرم است. در این وزن 3 کشتی‌گیر شانس حضور در المپیک را داشتند که از بین آنها امین میرزازاده با پیروزی بر رقبا، به دوبنده تیم ملی رسید. اگر کشتی‌گیر دوپینگی المپیکی نیست، پس حتما یکی از 2 نفر دیگر این وزن باید باشد اما این گمانه‌زنی هم اشتباه است. کشتی‌گیر دوپینگی شانسی برای رفتن به المپیک توکیو نداشته. او در مسابقات جام تختی کشتی گرفت و بعد از آن به اردوی تیم ملی دعوت نشد. این خبر که او بعد از مثبت شدن تست دوپینگ اردو را ترک کرده است، درست نیست. این کشتی‌گیر که فعلا نمونه اول تستش مثبت شده، عنوان‌دار آسیا است. کسانی که می‌خواهند نام او را بدانند، باید منتظر بمانند تا نمونه دوم بررسی شود. در چند‌ماه گذشته 3 مرحله از کشتی‌گیران تست دوپینگ گرفته شده است. آخرین‌بار از کشتی‌گیران حاضر در اردوی تیم ملی تست گرفته شد که هنوز نتیجه آن اعلام نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها