باشگاه پرسپولیس ادعای آذری را تکذیب کرد

حضور کنعانی‌زادگان مقابل فولاد قانونی بود+ عکس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس مشکلی برای حضور در بازی با فولاد نداشت.

حضور کنعانی‌زادگان مقابل فولاد قانونی بود+ عکس
کد خبر: 502526
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۴:۵۱:۰۷

اعتمادآنلاین| باشگاه فولاد با ارسال نامه ای به حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ از وی خواستار رسیدگی کمیته انضباطی در خصوص استفاده پرسپولیس از بازیکن غیرمجاز شده و مدعی است با توجه به اینکه محمد حسین‌کنعانی‌زادگان در چهار دیدار سرخ‌پوشان مقابل نساجی مازندران در هفته پنجم در دقیقه 40، استقلال تهران هفته ششم در دقیقه 76، فولاد خوزستان هفته یازدهم در دقیقه 62 و گل گهر سیرجان هفته بیست و پنجم در دقیقه 62، کارت زرد دریافت کرده حضورش در بازی شب گذشته فولاد و پرسپولیس غیرقانونی بوده است.

به گزارش فارس، علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیسدرباره این موضوع اظهار داشت: حسین کنعانی زادگان به جز چهار بازی مذکور در نامه فولاد در دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن از هفته ششم لیگ برتر هم کارت زرد دریافت کرد. وی پس از دریافت چهارمین کارت زرد خود مقابل فولاد در دور رفت از حضور در بازی رفت ما با آلومینیوم محروم شد.

وی افزود: کنعانی زادگان از زمان محرومیت قبلی‌اش فقط یک کارت زرد مقابل گل‌گهر دریافت کرده و به همین دلیل هیچ مشکلی برای حضور در بازی شب گذشته نداشت.

در لیست نهایی بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن هم که آن را مشاهده می‌کنید مشخص شد داور در دقیقه 48 مسابقه پرسپولیس و ذوب‌آهن در دور رفت به کنعانی‌زادگان اخطار داده و بعد از دیدار پرسپولیس و فولاد در دور رفت به دلیل دریافت کارت زرد چهارم از بازی با آلومینیوم محروم شده است.

فرم بازی

با این گزارش مشخص شد که باشگاه فولاد در محاسبات خود دچار اشتباه شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها