احساس افتخار ساوتگیت بعد از تاریخ‌سازی با انگلیس

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از پیروزی برابر دانمارک و صعود به فینال یورو 2020 بسیار خوشحال است.

احساس افتخار ساوتگیت بعد از تاریخ‌سازی با انگلیس
کد خبر: 502661
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۰:۰۷:۰۷

اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتبال انگلیس در نیمه نهایی یورو 2020 با نتیجه 2 بر یک برابر دانمارک به پیروزی دست پیدا کرد تا حریف ایتالیا در فینال شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از دیلی میل، گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس در نشست خبری بعد از بازی گفت: با این بازیکنان و نمایش تیم افتخار می کنم. بسیار خوشحالم که جزئی از این رویداد تاریخی هستم. تماشاگران بی نظیر بودند.

می دانستیم که دانمارک حریفی آسان مانند اوکراین نیست و به همین خاطر به بازیکنان گفتم که باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

او درباره پنالتی جنجالی که برای تیمش گرفته شد، گفت: به صراحت بگویم که آن صحنه را ندیدم. رحیم استرلینگ همچون خاری در زمین دانمارک بود و آنها را بسیار اذیت کرد. در طول بازی این احساس را داشتم که به هدف خود خواهیم رسید.

از دانمارک آنگونه که بایسته و شایسته بود تقدیر نشد. آنها جنگجویان واقعی در کارهای دفاعی بودند و مشکلات جدی برای ما ایجاد کردند و بسیار خوشحالیم که هواداران را راضی به خانه برگرداندیم.

سرمربی سه شیرها درباره رویارویی با ایتالیا گفت: ایتالیا تیم خوبی است. من دو سال است که این تیم را زیر نظر دارم و واقعا تیم باکفیتی به ویژه در خط دفاعی هستند. دیدار زیبایی با این تیم خواهیم داشت.

او در پایان گفت: دیدار فینال برای پیروزی است. به خوبی خود را آماده این بازی خواهیم کرد. باید هرچه سریع‌تر دیدار امشب را فراموش کرد و به بازی برابر ایتالیا فکر کرد. برای پیروزی شدن در فینال باید از نظر ذهنی و بدنی بسیار آماده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها