کد خبر: 502672
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۰:۲۴:۰۳
| |

با حکم دادگاه استیناف:

فعالیت حقوقی وکیل سابق ترامپ در واشنگتن دی سی تعلیق شد

اسناد دادگاه نشان می‌دهد که رودی جولیانی، وکیل سابق رئیس جمهوری پیشین آمریکا از فعالیت حقوقی در واشنگتن دی.سی معلق شده است.

فعالیت حقوقی وکیل سابق ترامپ در واشنگتن دی سی تعلیق شد
کد خبر: 502672
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۰:۲۴:۰۳

اعتمادآنلاین| دادگاه استیناف واشنگتن دی.سی اعلام کرد، فعالیت حقوقی رودی جولیانی که سابقا وکیل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا بود، در واشنگتن دی.سی تا زمان صدور نهایی حکم تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اسناد دادگاه نشان میدهد که تعلیق فعالیت جولیانی در واشنگتن در انتظار منتفی شدن نتیجه تعلیق مجوز او در ایالت نیویورک است که به دلیل نقش او در تلاش برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 و دروغ‌پراکنی در مورد تقلب در آرا بود.

جولیانی 77 ساله به پیشبرد چالشهای حقوقی ترامپ در انتخاباتی که جو بایدن پیروز آن شد، کمک کرد و استدلال داشت که این انتخابات به تقلب آلوده شد و دستگاه های اخذ رای دستکاری شدند. بخش تجدیدنظر دادگاه عالی نیویورک، با استماع دادخواست عدم جواز صدور گواهینامه در مورد موضوع، موافقت کرد که او بی‌پایه و اساس عمل کرده است.

رودی جولیانی در سال 969 به کانون وکلای ایالت نیویورک پیوست و در 1983 به عنوان دادستان منهتن فعالیت داشت و در دولت ریگان هم در وزارت دادگستری آمریکا کار کرد. او همچنین به مدت هشت سال شهردار نیویورک بود و در جریان حملات تروریستی یازده سپتامبر در این شهر در کانون توجه ملی قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها