کد خبر: 502739
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۳:۱۳:۰۵
| |

علی اصغر رواسی:

امید به کسب 5 مدال وزنه‌برداری در پارالمپیک توکیو داریم

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: تلاش بر این است که به تعداد 5 وزنه بردار اعزامی به پارالمپیک توکیو به 5 مدال نیز دست پیدا کنیم.

امید به کسب 5 مدال وزنه‌برداری در پارالمپیک توکیو داریم
کد خبر: 502739
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۳:۱۳:۰۵

اعتمادآنلاین| علی اصغر رواسی، در ارزیابی از وضعیت وزنه برداران پارالمپیکی اظهار کرد: هر 5 وزنه بردار در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و امیدوارم که در تمام اوزان در پارالمپیک توکیو به مدال دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا، وی درباره وضعیت اردوی تیم ملی وزنه برداری در لاهیجان نیز گفت: وضعیت اردو خوب و راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد. البته اردوی وزنه برداران تا پایان تیر در لاهیجان برگزار می شود و سپس از مرداد در تهران اردو خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری همچنین درباره وضعیت وزنه برداران از نظر آسیب دیدگی افزود: در حال حاضر حامد صلحی پور که قبلا نیز عفونت کلیه داشت، این عفونت کاملا مرتفع نشده و همچنان آنتی بیوتیک مصرف می کند، سایر وزنه برداران نیز دارای آسیب دیدگی جزیی هستند که نگران کننده نیست.

رواسی در خصوص وضعیت منصور پورمیرزایی و این که آیا او می تواند در سنگین وزن جایگزین مناسبی برای مرحوم سیامند رحمان باشد، خاطرنشان کرد: منصور پورمیزایی به هیچ عنوان قابل قیاس با مرحوم سیامند رحمان نیست، آخرین رکوردی که پورمیرزایی به ثبت رسانده، 249 کیلوگرم است در حالی که آخرین رکورد مرحوم سیامند بالای 300 کیلوگرم بود. تصور نمی کنم کسی بتواند جایگزین سیامند شود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر استعدادهای خوبی در وزنه برداری معلولان وجود دارد که در صورت سرمایه گذاری روی آنها می توانیم وزنه برداران خوبی را در آینده داشته باشیم‌.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها