کد خبر: 502928
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۸ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

کیه‌لینی،مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا:

نیمکت انگلیس به تنهایی می‌تواند فاتح یورو شود/ ترسی از سه شیر نداریم

مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا می‌گوید انگلیس به قدری بازیکن دارد که نیمکتش به تنهایی می‌تواند به قهرمانی یورو برسد.

نیمکت انگلیس به تنهایی می‌تواند فاتح یورو شود/ ترسی از سه شیر نداریم
کد خبر: 502928
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۸ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم‌ ملی فوتبال ایتالیا یکشنبه شب در دیدار فینال شانزدهمین دوره رقابت‌‌های جام ملت‌های اروپا (یورو 2020) در حالی در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف انگلیس خواهد رفت که زیرنظر روبرتو مانچینی 32 بازی است که شکست نخورده است.

به گزارش تسنیم، جورجو کیه‌لینی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا درباره حضور این تیم در دیدار فینال یورو 2020 گفت: این رؤیایی است که ما سه سال است در ذهن‌مان پرورش می‌دهیم تا اینکه شکل واقعیت به خود گرفت. وقتی مانچینی به ما گفت که به قهرمانی در یورو فکر کنید، با خودمان فکر کردیم که او دیوانه شده است، اما حالا ما در فینال و در یک‌ سانتیمتری کسب جام هستیم.

وی افزود: ما فکر می‌کردیم که در مرحله نیمه‌نهایی به فرانسه خواهیم خورد تا اسپانیا، چون آنها یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها بودند، آنها کیفیت لازم برای این کار و تجربه بین‌المللی را داشتند. به نظرم فرانسه نسبت به دیگر تیم‌ها یک سطح بالاتر بود، بنابراین فکر می‌کردم که در مسیرمان برای رسیدن به فینال با تیم‌های بلژیک، فرانسه و انگلیس دیدار خواهیم کرد.

مدافع کهنه‌کار تیم ملی فوتبال ایتالیا ادامه داد: بعد از دیدن بازی‌های انگلیس اما بلافاصله متوجه شدم که آنها هم کاندیدای جدی برای قهرمانی در یورو هستند. انگلیس تیمی فیزیکی و باکیفیت است و در کنارش مستحکم و سازمان‌یافته بازی می‌کند. شکست دادن انگلیس دشوار است. آنها در جام جهانی 2018 به مرحله نیمه نهایی رسیدند و با توجه به اینکه شش بازی از هفت بازی خود را در خانه‌شان انجام دادند، قابل پیش‌بینی بود که به فینال یورو برسند.

کیه‌لینی 36 ساله همچنین درباره مهاجم فرصت‌طلب سه شیر خاطرنشان کرد: هری کین بازیکنی است که من همیشه بازی‌های او را دوست داشته‌ام. یکی از اولین بازی‌های ملی او در تورین به یاد دارم که بلافاصله با بازی‌اش تأثیر خوبی روی من گذاشت. ما به اندازه کافی خوش‌شانس بودیم که مقابل تاتنهام بازی کردیم، از این رو شناخت خوبی از کین داریم.

وی ادامه داد: انگلیس اما تنها هری کین نیست، آنها بازیکنان استثنایی در خط حمله و در جناحین دارند. نیمکت آنها به تنهایی می‌تواند فاتح یورو شود، به طوری که در بازی با دانمارک بازیکنانی همچون جک گریلیش، جیدون سانچو، مارکوس رشفورد، دمینیک کالورت لوین و فیل فودن را روی نیمکت داشت. بازی فوق‌العاده‌ای مقابل انگلیس خواهد شد و هر دو تیم ضمن احترام به هم، ترسی از یکدیگر هم نخواهند داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها