کد خبر: 503167
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۱:۱۴:۱۵
| |

حاجی پور:

دلیل قطعی برق تعمیر نیروگاه هاست

نماینده مردم آمل معتقد است که دلیل قطعی برق این روزهای کشور تعمیر نیروگاه ها و عدم توانایی به اتمام رساندن این تعمیرات می‌باشد.

دلیل قطعی برق تعمیر نیروگاه هاست
کد خبر: 503167
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۱:۱۴:۱۵

اعتمادآنلاین| رضا حاجی پور با اشاره به بحران قطعی برق این روزها و مشکلاتی که این موضوع برای مردم ایجاد کرده است، گفت: ظاهرا و اینگونه که مشخص است دلیل قطعی برق این روزها تعمیر نیروگاه ها است که گویا در انتهای کار و جمع بندی با مشکل روبه رو شده اند و نتوانسته اند کار تعمیر را به اتمام برسانند و همین موضوع منجر به چالش بزرگ قطعی برق در سطح کشور شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: متاسفانه امروز صنعت گران، کشاورزان، دامداران، مرغداران و تولیدکنندگان ما دچار مشکل شده اند، مردم در بیمارستان ها و در مراکز درمانی چه کنند؟ برخی بیماران که در منازل خود هستند و از دستگاه های اکسیژن ساز استفاده می‌کنند و با قطعی برق شدیدا دچار مشکل می شوند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص تاثیر استخراج رمز ارز در قطعی برق بیان کرد: این مبحث صرفا بخشی از مسئله است، به هر شکل هرچه است باید برای خروج از این شرایط تدبیر شود، ما در محاصره اقتصادی قرار داشتیم و رهبری معظم مستمرا تاکید داشتند که برای روز بحران فکری کنید، حتما باید در بحران قرار بگیریم و سپس تصمیم گیری کنیم؟ نباید از قبل آمادگی داشته باشیم؟مدیریت بحران کشور این روزها را پیش‌بینی نمی‌کرد؟

نماینده مردم آمل در مجلس عنوان کرد: صنایع شهرستان آمل و بخش های تولیدی ما با این وضعیت قطعی برق دچار چالش و مشکل شده است، روزی 8 یا 10 ساعت قطعی برق ما را به کجا می‌رساند؟ کارخانه نساجی بابکان 400 کارگر دارد چرا برق آن باید قطع شود؟ بسیاری از کارخانه های محصولات لبنی در حوزه انتخابیه دچار مشکل شده اند.

وی اضافه کرد: این همه سال رهبری معظم انقلاب تاکید داشتند با توجه به توانمندی هایی که در کشور داریم نباید اینگونه دچار چالش شویم، اگر مدیران ما به این مهم توجه داشتند امروز دچار بحران نبودیم، چرا مسئولین نباید در طول این سال ها به این مهم کم توجهی کنند؟

حاجی پور با تاکید براینکه شرایط امسال با وجود این چالش ها مانند شرایط زمان جنگ می‌باشد، بر لزوم حمایت دولت از تولیدگران تاکید کرد و گفت: از یک سو برق قطع می‌شود از سوی دیگر قبض آب، برق و گاز ارسال می کنند، بانک ها به دنبال طلب بدهی ها هستند، مسئولین و وزرا بیایید در کنار مردم باشید، اگر قرار است در مغازه بسته شود آیا صاحب مغازه اجاره نمی خواهد؟ آیا قبوض آب و برق و گاز ارسال نمی‌شود؟ اداره مالیات مالیات نمی‌خواهد؟ مردم چه کنند؟ مردمی که در تمامی ادوار پای این انقلاب عزیز بوده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها