کد خبر: 503203
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۲:۰۸:۴۷
| |

دریادار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

با تمام ظرفیت‌ آماده حمایت از دولت منتخب هستیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در موضوعات جدید و در راستای برطرف کردن نیاز‌های ضروری مردم که به واسطه خباثت دشمنان و تحریم‌های ناجوانمردانه جلوی آن گرفته شده است، ما آماده کمک‌رسانی و حمایت از دولت در جهت برطرف شدن این نیاز‌ها هستیم.

با تمام ظرفیت‌ آماده حمایت از دولت منتخب هستیم
کد خبر: 503203
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۲:۰۸:۴۷

اعتمادآنلاین| دریادار فدوی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره به دولت‌ها کمک کرده است، گفت: با تمام ظرفیت‌های خود آماده حمایت از دولت منتخب هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین در مقابله با ویروس منحوس کرونا اظهار کرد: سپاه پاسداران همواره در خدمت‌رسانی به دولت‌ها، پای کار بوده و حتی در مواقعی هم مورد بی مهری قرار گرفته است؛ اما هیچ‌گاه دولت‌های منتخب مردم را رها نکرده و هر زمان که نیاز بوده به دولتمردان جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم کمک کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج به‌عنوان نهاد‌های انقلابی که دارای توانمندی بی‌انت‌ها هستند، همواره در کمک‌رسانی به دولت‌ها با تمام توان حضور داشته‌اند و فعالیت کردند، مگر اینکه طرف مقابل این کمک را نخواسته باشد؛ لذا امروز که یک عالم دینی با رای ملت بر مسند ریاست جمهوری قرار گرفته است، قطعاً سپاه و بسیج جهت حمایت و کمک‌رسانی به دولت به طور ویژه پای کار هستند.

دریادار فدوی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام ظرفیت‌هایش آماده کمک‌رسانی به دولت انقلابی منتخب مردم است، گفت: حتی در موضوعات جدید و در راستای برطرف کردن نیاز‌های ضروری مردم که به واسطه خباثت دشمنان و تحریم‌های ناجوانمردانه جلوی آن گرفته شده است، ما آماده کمک‌رسانی و حمایت از دولت در جهت برطرف شدن این نیاز‌ها هستیم.

وی با تأکید بر اینکه باید از توانمندی‌های بی نظیر داخلی در راستای حل مشکلات کنونی جامعه استفاده شود، عنوان کرد: برخی افراد متأسفانه برای برطرف کردن نیاز‌های ضروری به روش‌هایی متوسل می‌شدند که این روش‌ها اصالت نداشت و در واقع از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عظیم داخلی در این نوع تفکر در راستای حل مشکلات و نیاز‌ها استفاده نمی‌شد و بیشتر به دیگران توجه داشتند تا به ظرفیت‌های داخلی کشور.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: مشکلاتی که امروز کشور ما به آن دچار شده است در شأن ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی نیست و حل و فصل کردن این مشکلات قطعاً در الویت است و ان‌شاءالله با مستقر شدن دولت حجت‌‎الاسلام رئیسی این مشکلات برطرف خواهد شد؛ البته سپاه با توان و ظرفیت حداکثری پشتیبان دولت منتخب در راستای برطرف شدن مشکلات خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها