کد خبر: 503233
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از شایعات فوتبالی اروپا گزارش می‌دهد:

تابستانی داغ در انتظار شیاطین سرخ/ یورو 2020 سکوی پرتاب بازیکنان دانمارک

با پایان یافتن لیگ‌های فوتبال در قاره سبز، بازیکنان به دنبال یک چالش جدید هستند و می‌کوشند تا فعالیت فوتبالی‌شان را در تیم‌ها و لیگ‌های اروپایی دیگر ادامه دهند. همین جابه‌جایی‌ها باعث به وجود آمدن شایعات فراوانی در دنیای فوتبال می‌شود.

تابستانی داغ در انتظار شیاطین سرخ/ یورو 2020 سکوی پرتاب بازیکنان دانمارک
کد خبر: 503233
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با پایان یافتن لیگ‌های فوتبال در قاره سبز، بازیکنان به دنبال یک چالش جدید هستند و می‌کوشند تا فعالیت فوتبالی‌شان را در تیم‌ها و لیگ‌های اروپایی دیگر ادامه دهند. همین جابه‌جایی‌ها باعث به وجود آمدن شایعات فراوانی در دنیای فوتبال می‌شود. در این گزارش نگاهی می‌کنیم به شایعات دنیای فوتبال در دهمین روز از ماه جولای.

سنگ بزرگ تاتنهام پیش پای یونایتد

کاپیتان سه‌شیرها مشتری‌های زیادی دارد اما تاتنهام حاضر نیست به راحتی این مهاجم توانمند را از دست بدهد. منچستریونایتد، چلسی، منچسترسیتی و حتی رئال مادرید مشتریان اصلی این مهاجم 27ساله انگلیسی هستند. در این میان شانس منچستریونایتد بیشتر از رقباست. طبق ادعای Football Insider، تاتنهام بابت صادر کردن رضایت‌نامه کین 100 میلیون پوند از این باشگاه درخواست کرده است. البته این تنها خواسته تاتنهام از شیاطین سرخ نیست. آنها به غیر از پول 2 بازیکن مهم یونایتد را هم می‌خواهند. هرچند انتقال کین به یونایتد سخت است، اما گویا سران این باشگاه عزم خودشان را برای به خدمت گرفتن این بازیکن جزم کرده‌اند.

هری کین

بولونیا به دنبال خرید مهاجم تیم ملی اتریش

مارکو آرناتوویج مهاجم تیم ملی اتریش که اکنون در شانگهای چین بازی می‌کند پیشنهاد خوبی از سریA ایتالیا دریافت کرده، اما گویا این انتقال مشکلاتی پیدا کرده است. این مهاجم که بازی‌های درخشانی در یورو 2020 برای تیم ملی اتریش به نمایش گذاشته بود از تیم بولونیا پیشنهاد دارد، اما بنا بر ادعای روزنامه بیلد آلمان، این انتقال با مشکلاتی مواجه شده است، مشکلاتی که باشگاه بولونیا را بر آن داشته تا برای برطرف کردن‌شان 2 هفته به این بازیکن اتریشی زمان بدهد. طبق ادعای بیلد، باشگاه بولونیا در صورت ناکامی در جذب این مهاجم اتریشی سراغ یک بازیکن دیگر خواهد رفت. مارکو آرناتوویج سابقه بازی در وستهام و استوک سیتی را هم در کارنامه دارد.

1

میکل دامسگارد، مهاجمی که مشتری‌های زیادی پیدا کرد

باشگاه سمپدوریای ایتالیا سعی دارد میکل دامسگارد مهاجم دانمارکی خود را دست‌کم به مدت یک فصل دیگر حفظ کند. هرچند طبق ادعای روزنامه گازتا دلو اسپورت، باشگاه‌های لیورپول، تاتنهام، یوونتوس و بارسلونا به جذب این مهاجم علاقه‌مند شده‌اند و همین موضوع هم کار سمپدوریا را سخت کرده است. حالا باید منتظر ماند و دید این مهاجم 21ساله چه تصمیمی برای آینده فوتبالی‌اش می‌گیرد.

1

منچستریونایتد مشتاق خرید مدافع بارسلونا

یونایتد تابستان داغی را سپری می‌کند و سخت در پی جذب بازیکنان مد نظر اوله گونار سولسشر است. طبق ادعای سایت اسپانیایی «ال گل»، شیاطین سرخ مشتاقِ به خدمت گرفتن ساموئل اومتیتی مدافع بارسلونا هستند. این در حالی است که آرسنال نیز با این بازیکن فرانسوی وارد مذاکره شده است.

1

دعوای باشگاه‌های اروپایی بر سر مدافع 23ساله آرژانتین

بنا بر ادعای کالچو مرکاتو، بارسلونا، تاتنهام و منچستریونایتد در تلاش برای جذب کریستین رومرو مدافع 23ساله آرژانتینی هستند. رومرو که به صورت قرضی از یوونتوس راهی آتالانتا شده است فصل گذشته بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت و همین موضوع باعث شد تا توجه تیم‌های بزرگ اروپایی را جلب کند.

1

جنگ یونایتد و تاتنهام برای جذب مدافع دانمارک

درخشش دانمارک در یورو 2020 باعث شد باشگاه‌های برجسته اروپایی به فکر جذب بازیکنان تیم ملی این کشور بیفتند. یکی از آنها یواخیم آندرسن مدافع 25ساله فولام است. اندرسن فصل گذشته با قراردادی قرضی از لیون فرانسه راهی لیگ جزیره شده بود. طبق گزارش فوتو مرکاتو، تاتنهام و منچستریونایتد سخت به دنبال جذب این مدافع دانمارکی هستند.

1

مهاجم منچسترسیتی راهی لیگ آمریکا می‌شود

کارلوس توز 37ساله مهاجم سابق منچسترسیتی، وستهام و منچستریونایتد از بوکاجونیورز آرژانتین جدا شده و قصد دارد راهی لیگ فوتبال آمریکا شود. طبق ادعای ESPN، کارلوس توز علاقه شدیدی به لیگ MLS دارد و به همین خاطر هم تلاش می‌کند در یکی از تیم‌های لیگ آمریکا با دنیای فوتبال خداحافظی کند. ESPN مدعی شده توز از سه باشگاه آمریکایی پیشنهاد دارد.

کارلوس توز

بن دیویس علاقه‌ای به ترک لیورپول ندارد

روزنامه دیلی‌میل انگلیس در گزارشی به بررسی شرایط بن دیویس مدافع 25ساله لیورپول پرداخته است و اعلام کرده این بازیکن علاقه‌ای به ترک لیورپول ندارد. بر اساس گفته میل، 2 باشگاه سلتیک اسکاتلند و بورنموث انگلیس در فکر جذب دیویس هستند، اما بعید به نظر می‌رسد این مدافع از جمع شاگردان یورگن کلوپ جدا شود.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها