حاشیه بازی پرسپولیس و آلومینیوم:

درخواست عجیب مغانلو از کادر فنی/ پرتاب‌های جنجالی و فریادهای منصوریان

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که دچار خونریزی از ناحیه سر شده بود، از کادر فنی درخواست کرد تا وی راتعویض نکنند.

درخواست عجیب مغانلو از کادر فنی/ پرتاب‌های جنجالی و فریادهای منصوریان
کد خبر: 503359
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۲۲:۲۷:۱۳

اعتمادآنلاین| تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت 20:55 دقیقه امشب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش فارس، در دقیقه 59 بازی داور پرتاب اوت به سود آلومینیوم اعلام کرد که این تصمیم با اعتراض امید عالیشاه همراه بود. علیرضا منصوریان در جریان این اعتراض‌ها به سمت عالیشاه رفت و مدعی شد که حق با بازیکن پرسپولیس است، اما داور توپ را در اختیار اراکی‌ها قرار داد.

*در دقیقه 72 بازهم اعلام پرتاب اوت به سود آلومینیوم اراک صدای اعتراض بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس را در آورد. یحیی گل‌محمدی نسبت به این تصمیم داور بسیار معترض بود.

*شهریار مغانلو که از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود در نیمه دوم بارها ضربه سر زد که این موضوع موجب شد خونریزی سر وی تشدید شود. در دقیقه 75 مغانلو کادر فنی پرسپولیس تصمیم داشت که وی را تعویض کند، اما مغانلو اعلام کرد مشکلی ندارد و می‌تواند به بازی ادامه دهد.

*گل‌محمدی با مغانلو صحبت کرد و از وی خواست که زمین مسابقه را ترک کند. در دقیقه 77 عبدی جایگزین مغانلو شد.

*پس از برخورد شدید علیرضا منظمی با محمد حسین کنعانی‌زادگان که سبب مصدومیت و خونریزی کمر مدافع پرسپولیس شد، منصوریان در کنار خط با فریاد کشیدن سر منظمی از بازیکن تیمش خواست از کنعانی‌زادگان عذرخواهی کند و پس از بلند شدن وی از روی زمین خودش هم از این بازیکن دلجویی کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها