کد خبر: 503417
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۰۸:۲۲:۳۱
| |

کارشناسان بازار فرصت استثنایی برای پیوستن به مجموعه بزرگ گلستان را توصیه می‌کنند

یک میلیارد تومان تسهیلات برای نمایندگی ‌(فرانچایز) فروشگاه هفت

شرکت فروشگاه‌های تخفیفی اوشانک (هفت) از زیرمجموعه‌های گروه اقتصادی گلستان در نظر دارد برای متقاضیان جدید اخذ نمایندگی در سراسر کشور، 1.000.000.000 تومان تسهیلات بدون سود با دوره‌ی تنفس شش ماهه و بازپرداخت پنج‌ساله اعطا کند. متقاضیان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 1472 و 48633549-021 تماس بگیرند.

یک میلیارد تومان تسهیلات برای نمایندگی ‌(فرانچایز) فروشگاه هفت
کد خبر: 503417
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۰۸:۲۲:۳۱

اعتمادآنلاین| شرکت فروشگاه‌های تخفیفی اوشانک (هفت) از زیرمجموعه‌های گروه اقتصادی گلستان در نظر دارد برای متقاضیان جدید اخذ نمایندگی در سراسر کشور، 1.000.000.000 تومان تسهیلات بدون سود با دوره‌ی تنفس شش ماهه و بازپرداخت پنج‌ساله اعطا کند. متقاضیان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 1472 و 48633549-021 تماس بگیرند.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اوشانک در راستای توسعه فعالیت‌های خود با بهره‌گیری از مدیریت واحد، سیستم‌های نوین و یکپارچه‌ خرید ، فروش و حذف واسطه‌ها، از سال 1393 با 12 فروشگاه فعالیت خود را آغاز کرده و در بهار سال 1400 ، مصادف با هفتمین سال فعالیت خود با بیش از 500 شعبه در مناطق مختلف کشور در حال خدمت‌رسانی به هموطنان است.

فعالیت‌های توسعه‌ای گروه اقتصادی گلستان بر اساس اولویت‌های کاری همواره با بهره‌مندی از ظرفیت‌های افراد حقیقی و حقوقی و علاقه‌مند به فعالیت در کسب‌وکار خرده‌فروشی هم‌راستا بوده و فراخوان جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. طبق قواعد بین المللی در کسب ‌وکار میزان سودآوری در هر فعالیت اقتصادی با میزان تلاش و آینده‌نگری رابطه‌ مستقیم دارد. گروه اقتصادی گلستان نیز معتقد است افراد علاقه‌مند به توسعه کسب‌وکار شخصی (کارآفرینی)، مدیران توانمند و نیز افراد دوراندیش و مشتاق به مشارکت سودآور، می‌توانند با شرکت در این فراخوان در گسترش اشتغال و تولید در کشور نیز سهیم باشند.

فروشگاه هفت

مزایای راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت

از مزایای راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت می‌توان به تضمین درآمد کم ریسک در صنعت خرده‌فروشی، بهره‌مندی از برند معتبر فروشگاه‌های زنجیره‌ای با حمایت گروه اقتصادی گلستان با 70 سال سابقه درخشان و موفق، اطمینان از تامین مستمر کالاها بدون نیاز به مذاکره و صرف زمان با تامین‌کنندگان، بهره‌مندی از ظرفیت سیستم‌های مکانیزه فروش و مدیریت هوشمند موجودی کالا، آموزش‌های بدو فعالیت در تمامی سطوح و پشتیبانی از طریق تیم مجرب گروه بزرگ اقتصادی گلستان اشاره کرد.​​

سایر مزیت‌های اخذ نمایندگی فروشگاه هفت:

- مشارکت موثر، در تامین مالی تجهیزات فروشگاه.

- بهره‌مندی از طرح‌های اقتصادی حمایت از مشتری نظیر تخفیفات و فروش‌ ویژه.

- مشارکت گسترده در اجرای طرح‌های ویژه، جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌های متنوع.

- سرویس‌دهی شایسته به مشتریان، با استفاده از سیستم باشگاه مشتریان جامع و سیستم تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی متمرکز.

- برخورداری از امتیازات طرح‌های تشویقی فروشگاهی جهت ارتقا فروش.

- مشاوره‌های تخصصی جهت مدیریت فروشگاه.

ارسال کالا تنها با یک تماس

سوپر مارکت تلفنی هفت

با شیوع ویروس کرونا در کشور، و ایجاد محدودیت‌های تردد با هدف جلوگیری از تشدید بیماری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت از اوایل سال 1399 در راستای خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز سرویس ارسال از طریق ایجاد سامانه تلفنی برای تحویل محصولات سوپر مارکتی به درب منازل را آغاز کرد. در این سرویس مشتریان در کلیه استان‌های فعال فروشگاه هفت، از طریق تماس با شماره 1472 کالاهای مورد نیاز خود را سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان از نزدیک‌ترین فروشگاه به تمام نقاط تهران و 70 فروشگاه در سایر مناطق کشور مانند مشهد، کرج، رشت، ایلام، خرم‌آباد، همدان، کرمان، یزد، کرمانشاه و... نسبت به ارسال کالاهای ایشان به صورت رایگان اقدام خواهد شد.​​

دریافت نمایندگی

با توجه به موارد فوق این شرکت در راستای توسعه فعالیت‌های خود و ایجاد اشتغال، با توجه به مزیت‌های رقابتیِ برند «هفت» در نظر دارد نسبت به جذب نمایندگی‌های جدید در سراسر کشور اقدام نماید.

جهت دریافت فرم اخذ نمایندگی و اطلاع بیشتر از فرآیندهای اعطای نمایندگی، شرایط متقاضیان، شرایط ملک، شرایط ضمانت منابع اختصاصی تجهیز فروشگاه و همچنین اطلاع از دیگر تسهیلات اعطای نمایندگی به وبسایت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت و اینستاگرام این شرکت مراجعه کرده و یا با شماره‌های48633549-021 و یا 1472 تماس بگیرید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها