کد خبر: 503452
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۰۹:۲۳:۲۳
| |

سندرز: میخواهم به سراغ جهان ترامپ بروم

برنی سندرز، سناتور آمریکایی در مصاحبه‌ای گفت، دوست داشت در انتخابات 2020 با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا رقابت کند.

سندرز: میخواهم به سراغ جهان ترامپ بروم
کد خبر: 503452
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۰۹:۲۳:۲۳

اعتمادآنلاین| برنی سندرز، سناتور مستقل آمریکایی از ایالت ورمونت در مصاحبه‌ای به مائورین داود، خبرنگار نیویورک تایمز با ابراز این که دوست داشته در انتخابات 2020 علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا نامزد شود، گفت: "او یک کلاهبردار و یک حقه باز است. او همین است و باید او را از این بابت افشا کرد."

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه د ویک، سندرز در این گفت‌وگو اظهار کرد، "نخبگان دموکرات" همواره لزوم صحبت کردن درباره مشکلات طبقه کارگر سفیدپوست (حامیان اصلی ترامپ) را "به طور کامل ارج نمی‌نهند". این بازتاب پیامی است که او (ترامپ) اغلب در طول کمپینهای ریاست جمهوری‌اش منتقل کرده است.

سندرز با اشاره به این گروه جمعیتی گفت: ما باید به سراغ آنها برویم.

او اضافه کرد: من تمایل دارم به مجرد اینکه یک وقفه سه دقیقه‌ای داشته باشم شروع به رفتن به جهان ترامپ کرده و صحبت با مردم را شروع کنم.

سندرز به داود تصریح کرد: اگر قرار باشد دموکراسی زنده بماند این کاملا الزامی است که ما هر چه بتوانیم انجام دهیم تا بگوییم ما درد و رنج شما را می‌شنویم و قرار است به نیازهای شما پاسخ دهیم.

او اضافه کرد، اگر دموکراتها در انجام این کار شکست بخورند، خیلی زیاد نگران است که "تئوری‌های توطئه و دروغهای بزرگ و لغزش به سمت استبداد" ادامه یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها