جواد نیک‌بین، نماینده مجلس:

ظرفیت‌های جدید برای تولید برق ایجاد شود / بی‌تدبیری‌ها در مورد قطعی برق شک‌برانگیز است

یک نماینده مجلس گفت: تنها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی و ایجاد یک شرایط پایدار در حوزه برق ایجاد ظرفیت‌های جدید برای تولید برق است و ما باید تولیداتمان در این حوزه را افزایش دهیم.

ظرفیت‌های جدید برای تولید برق ایجاد شود / بی‌تدبیری‌ها در مورد قطعی برق شک‌برانگیز است
کد خبر: 503591
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۲:۵۶:۱۳

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعی مکرر برق نتیجه بی‌تدبیری در این حوزه است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: بی‌تدبیری‌ها در بحث قطعی برق به اندازه‌ای است که این تصور را ایجاد می‌کند که این قطعی‌ها برنامه‌ریزی شده و هدف‌مند انجام می‌شود تا نارضایتی را در بین مردم افزایش دهد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در سال‌های قبل هم این میزان گرما را داشته‌ایم اما قطعی برق اگر هم بوده به این اندازه نبوده، از سوی دیگر باید همواره ظرفیت برای تولید برق در کشور ایجاد شود که متأسفانه این کار انجام نشده است.

نیک‌بین خاطرنشان کرد: امروز مردم با قطعی مکرر برق زندگی‌ و کارشان فلج شده و به عنوان مثال در حوزه کشاورزی با قطعی برق امکان آبیاری زمین‌ها وجود ندارد و این در حالی است که در بسیاری از مناطق الان فصل کشت است و زمین‌ها نیاز به آبیاری دارند.

وی افزود: در حوزه‌های دیگر نیز از جمله بخش خدمات و بازار قطعی برق مشکلات زیادی را ایجاد کرده و در حوزه تولید قطعی برق حتی خساراتی را برای تولیدکنندگان به همراه داشته که به هنگام تزریق مواد اولیه در دستگاه، برق قطع شده است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تنها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی و ایجاد یک شرایط پایدار در حوزه برق ایجاد ظرفیت‌های جدید برای تولید برق است و ما باید تولیداتمان در این حوزه را افزایش دهیم و اگر در شرایط پیک مصرف نیستیم برق تولیدی را بفروشیم و زمانی هم که در زمان پیک مصرف هستیم آن را استفاده کنیم.

نیک‌بین در پایان گفت: صرفه‌جویی در مصرف و استفاده بهینه تنها می‌تواند بخشی از مشکلات را حل کند و به طور صد درصدی رفع‌کننده مشکل نیست و ما باید موضوع ایجاد ظرفیت برای تولید برق را در دستورکار خود قرار دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها