باشگاه استقلال:

بسته شدن قطعی پنجره نقل و انتقالات کذب است/با پرداخت پول فورا اقدام می‌کنیم

معاون بین‌الملل باشگاه استقلال با تائید نامه ارسالی به این باشگاه اعلام کرد خبر بسته شدن قطعی پنجره نقل و انتقالات این باشگاه صحت ندارد و به محض پرداخت پول مشکل نقل و انتقالات این باشگاه حل خواهد شد.

بسته شدن قطعی پنجره نقل و انتقالات کذب است/با پرداخت پول فورا اقدام می‌کنیم
کد خبر: 503619
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۳:۴۲:۲۶

اعتمادآنلاین| کاظم قیم معاون بین الملل باشگاه استقلال در خصوص دو پرونده باشگاه استقلال در فیفا و خبر« بسته شدن قطعی پنجره نقل و انتقالات» در پیش فصل گفت: متاسفانه این خبر از اساس کذب است و بهتر است بگوییم فاجعه مدیریتی در برخی از رسانه ها رخ داده که با کمترین اطلاعات اقدام به انتشار اخباری از این دست در شرایطی می کنند که استقلال روزهای خوبی را سپری کرده و برای دیدار دربی آماده می شود.


به گزارش سایت باشگاه استقلال، وی عنوان کرد: دو نامه به دست باشگاه رسیده که اولی درباره موضوع لکیچ است و پرونده دوم نیز به دیاباته باز می گردد که در هر دو رای صادر شده، به صراحت این موضوع قید گردیده که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال فورا بعد از پرداخت پول باز خواهد شد و مجموع این دو شکایت نیز حدود 50 هزار دلار است.

قیم در ادامه عنوان کرد: شکایت آقای دیاباته مربوط به آذرماه سال 1399 است که ایشان در آن زمان تمامی مطالبات خود را دریافت کرده بودند و دلیل طرح شکایت نیز دریافت جریمه دیرکرد پرداخت حقوق به مبلغ 180 هزار دلار بود که در نهایت با لایحه دفاعیه باشگاه این رقم به نزدیک به 20 هزار دلار تقلیل پیدا کرد و حکم صادره نیز جهت پرداخت این عدد است.

او اضافه کرد: مطمئنا با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات، مدیران باشگاه ضمن پرداخت جریمه های در نظر گرفته شده از سوی فیفا برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی اقدام خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها