کد خبر: 503693
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۵:۲۵:۲۲
| |

واکسیناسیون در سیستان‌وبلوچستان نیاز به عزم همگانی دارد

نماینده وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان گفت: واکسیناسیون و تحقق اهداف سند ملی واکسیناسیون بدون حضور جدی همه دستگاه‌های اجرایی و تامین نیروی انسانی در سیستان‌وبلوچستان امکان‌پذیر نیست.

واکسیناسیون در سیستان‌وبلوچستان نیاز به عزم همگانی دارد
کد خبر: 503693
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۵:۲۵:۲۲

اعتمادآنلاین| سوری گفت: افزایش دامنه واکسیناسیون و تحقق اهداف سند ملی واکسیناسیون بدون حضور جدی همه دستگاه‌های اجرایی و تامین نیروی انسانی در سیستان وبلوچستان امکان‌پذیر نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید سوری نماینده وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان و رییس کمیته کشوری واکنش سریع کووید 19 اظهارداشت: عملیات واکسیناسیون کرونا توسط کارکنان بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان شروع شد و هم‌اینک سپاه پاسداران هم در کنار ما قرار گرفته‌ است.

وی افزود: با افزایش تولید واکسن داخلی و کاهش سن واکسیناسیون، حجم تزریق واکسن به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد و جمعیت میلیونی تحت پوشش واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

نماینده وزیر بهداشت در سیستان وبلوچستان خاطرنشان کرد: در شرایطی که مجموعه بهداشت و درمان در سخت‌ترین شرایط کرونایی و در مواجه مستقیم با مردم در عملیات واکسیناسیون، بیماریابی، تشخیص و درمان بیماران مشارکت دارند، حتما باید از نیروی انسانی سایر دستگاه‌های اجرایی و داوطلبان سلامت استفاده کنیم.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت؛با افزوده شدن یک‌هزار و 424 مورد جدید کرونا طی 24 ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به 70هزار و 90 نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری اظهارداشت: با فوت 28مورد جدید، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک‌هزار و 848نفر رسید.

وی با بیان اینکه 762 بیمار حاد تنفسی و 404مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها