کد خبر: 503716
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۷:۴۲:۳۲
| |

آلودگی هوای تهران ارتباطی به سوخت نیروگاه‌ها ندارد

پیگیری‌ها از برق حرارتی در خصوص مازوت سوزی برخی از نیروگاه‌های تهران گواه آن است که در حال حاضر با وجود ناسالم بودن هوا در شهر تهران به هیچ عنوان از سوخت مازوت در نیروگاه‌ها استفاده نشده است.

آلودگی هوای تهران ارتباطی به سوخت نیروگاه‌ها ندارد
کد خبر: 503716
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۷:۴۲:۳۲

اعتمادآنلاین| پیگیری‌ها نشان می‌دهد که با وجود ناسالم بودن هوا در شهر تهران به هیچ عنوان از سوخت مازوت در نیروگاه‌ها استفاده نمی‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیگیری‌ها از برق حرارتی در خصوص مازوت سوزی برخی از نیروگاه‌های تهران گواه آن است که در حال حاضر با وجود ناسالم بودن هوا در شهر تهران به هیچ عنوان از سوخت مازوت در نیروگاه‌ها استفاده نشده است.

یک مقام مسئول در برق حرارتی با بیان اینکه صحبت‌هایی که در مورد مازوت سوزی می‌شود، ممکن است مربوط به صنایع غیر نیروگاهی باشد. تصریح کرد: در استان تهران و در شهرستان‌های تهران نیروگاهی وجود ندارد که مازوت سوز باشد و تنها دو نیروگاه بعثت و منتظر القائم این قابلیت را دارند که تا کنون بخش مازوت سوز این دو نیروگاه‌ها هم مورد استفاده قرار نگرفته است و بنابراین آلودگی هوای تهران ربطی به نیروگاه‌ها ندارد.

این مقام مسئول برق حرارتی در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه هوا گرم است و از گاز استفاده می‌شود و نیازی به مازوت سوزی نیست، چرا که ما در زمستان هم از مازوت استفاده نمی‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها