کد خبر: 503744
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۰۷:۲۴:۰۰
| |

شریعتی:

ساماندهی بازار مسکن اولویت دولت سیزدهم باشد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدون شک یکی از اولویت های دولت آینده در حوزه وزارت راه و شهرسازی باید تمرکز بر ساماندهی بازار مسکن باشد.

ساماندهی بازار مسکن اولویت دولت سیزدهم باشد
کد خبر: 503744
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۰۷:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا شریعتی درباره اولویت هایی که باید در وزارت راه و شهرسازی در دولت آتی دنبال شود، بیان کرد: یکی از نیازهای ضروری امروز جامعه که به وزارت راه و شهرسازی باز می گردد بحث مسکن است. امروز چه در بخش مسکن اجاره ای و چه مسکن شخصی دچار چالش های جدی هستیم، هم سطح قیمت ها بالا رفته و هم نیاز مردم افزایش یافته است. بدون شک یکی از اولویت های دولت آینده در حوزه وزارت راه و شهرسازی باید تمرکز بر ساماندهی بازار مسکن باشد.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: اولویت دوم باید توجه به زیرساخت های روستایی چه از لحاظ مسکن و چه از لحاظ راه های روستایی باشد؛ متاسفانه در طول چند سال گذشته آنطور که باید و شاید به زیرساخت های روستایی توجه نشده، بنابراین یکی از اولویت های وزارت راه باید بحث راه های روستایی و طرح های هادی روستایی باشد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویت سوم وزارت راه دولت سیزدهم، باید توجه به ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری باشد. حوادث اخیر رخ داده در این حوزه بسیار تلخ بود و نوسازی این ناوگان و بهبود وضعیت باید یکی از اولویت های این وزارت خانه باشد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه متاسفانه سهم کشور ما در حمل و نقل ریلی بسیار ناچیز است‌، گفت: توسعه خطوط ریلی در ارتقای ایمنی سفر و کاهش مصرف سوخت موثر است که باید به عنوان اولویت در دولت آتی به آن توجه شود. همچنین در دولت سیزدهم باید به توسعه خطوط ریلی و ارتباط ریلی با کشورهای همجوار نیز توجه شود.

شریعتی در پایان تاکید کرد: حل گره ها و مشکلاتی که وجود دارد علاوه بر تعهد و تخصص، نیازمند روحیه انقلابی، ریسک پذیری و شجاعت در تصمیم گیری است و وزیر پیشنهادی باید از این ویژگی ها برخوردار باشد. از نظر بنده گره مشکلات با روحیه انقلابی گشوده خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها