کد خبر: 503748
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۰۷:۳۰:۵۷
| |

ترامپ همچنان انتخابات 2020 آمریکا را زیر سوال می برد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا که پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در تلاش برای بازگشت به عرصه سیاسی است، بار دیگر این انتخابات را زیر سوال برد و ادعای سرقت انتخابات را تکرار کرد.

ترامپ همچنان انتخابات 2020 آمریکا را زیر سوال می برد
کد خبر: 503748
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۰۷:۳۰:۵۷

اعتمادآنلاین| ترامپ روز یکشنبه به وقت محلی در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کارانه (CPAC) در دالاس تگزاس، ادعاهای خود مبنی بر سرقت انتخابات را تکرار کرد که حتی شبکه فاکس نیوز آمریکا که زمانی از طرفداران سرسخت ترامپ بود، آن را دروغ خواند.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری تندرو سابق آمریکا همچنین ا ادعای تقلب گسترده در انتخابات 2020 به رسانه های خبری و اجتماعی کشورش حمله کرد.

ترامپ افزود: متأسفانه در این انتخابات شخصی که آرا را می شمرد بسیار مهمتر از کاندیدا بود.

وی همچنین به سیاست های مهاجرتی دولت جو بایدن تاخت و گفت: دولت بایدن مرز را به بزرگترین فاجعه تاریخ آمریکا تبدیل کرده است.

وی وعده داد: ما مرزهای خود را ایمن و آزادی بیان و انتخابات آزاد را باز خواهیم گرداند.

او همچنین اقداماتی را که به عنوان رئیس جمهوری در دوره خود انجام داد ، به ویژه سیاست های سختگیرانه مهاجرت از جمله کشیدن دیوار مرزی را تبلیغ کرد.

ترامپ در مصاحبه ای با فاکس نیوز نیز در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد در انتخابات بعدی شرکت کند، گفته است: پاسخ را می دانم، اما هنوز نمی توانم آن را فاش کنم، زیرا ممکن است بر بودجه تبلیغات انتخاباتی و موارد دیگر تأثیر بگذارد. اما قطعاً پاسخ خود را می دانم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها