اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس:

لایحه ادغام وزارت راه و شهرسازی به‌دلایلی تصویب شد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس در زمان بررسی لایحه ادغام وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده بود با این لایحه مخالف است اما به دلایلی این لایحه در مجلس تصویب شد.

لایحه ادغام وزارت راه و شهرسازی به‌دلایلی تصویب شد
کد خبر: 503824
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۰۹:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تدوین طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت: با ادغام وزارت راه و شهرسازی حوزه مسکن، ناوگان حمل و نقل ریلی و عمومی، برنامه‌ریزی شهری دچار مشکلات اساسی شد.

به گزارش مهر، نماینده تهران در مجلس ادامه داد: مرکز پژوهش‌های مجلس در زمان بررسی لایحه ادغام وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده بود با این لایحه مخالف است اما به دلایلی این لایحه در مجلس تصویب شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی دارای ده‌ها معاونت و اداره کل است که مدیریت و هماهنگی آن کار سختی است و گردش امور در این وزارتخانه قوی نیست.

وی با تاکید بر لزوم جراحی بزرگ در وزارت راه شهرسازی گفت: تفکیک این وزارتخانه به نفع مردم و کشور است و قطعاً در ساماندهی بازار مسکن و پیشرفت حمل و نقل ریلی و عمومی تاثیرات جدی خواهد داشت.

شاکری از مکاتبه کمیسیون عمران با مرکز پژوهش‌ها در مورد طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: مرکز پژوهش‌ها نیز با تصویب این طرح در صحن علنی مجلس موافق است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها