کد خبر: 503856
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۰:۳۶:۱۵
| |

غلامرضا نوروزی،رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی :

جهانفکریان قرار بود وزنه بالا ببرد نه بادبادک/اعلام زمان بازگشت بانوی وزنه‌بردار به میادین

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: جهانفکریان به تازگی جراحی کرده و توانایی بالابردن وزنه در المپیک را نداشت.

جهانفکریان قرار بود وزنه بالا ببرد نه بادبادک/اعلام زمان بازگشت بانوی وزنه‌بردار به میادین
کد خبر: 503856
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۰:۳۶:۱۵

اعتمادآنلاین| غلامرضا نوروزی در خصوص عدم اعزام پریسا جهانفکریان به بازی‌های المپیک توکیو، اظهار داشت: او بعد از کسب سهمیه به فدراسیون آمد، ما برای همه ورزشکاران المپیکی پرونده پزشکی تشکیل داده و همه را پایش سلامت می‌کنیم به همین دلیل این وزنه‌بردار هم معاینه شد.

به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: جهانفکریان به خاطر عمل جراحی که انجام داده بود نظر همکاران این شد آسیب دیدگی و جراحی او تازه است به همین دلیل توانایی انجام ورزش سنگین را ندارد. 6 ماه زمان می‌برد تا جهانفکریان بتواند کار حرفه‌ای خود را انجام دهد.

نوروزی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از کسب سهمیه اعلام شد این وزنه‌بردار به المپیک می‌رود اما ناگهان تصمیم تغییر کرد، یادآور شد: فدراسیون وزنه‌برداری بدون کار تخصصی نظر خود را اعلام کرده بود، می‌شد کار را به خوبی مدیریت کرد. پزشک معالج جهانفکریان مجدداً به فدراسیون آمد و با او صحبت کرد، وقتی ورزشکار تازه جراحی کرده نمی‌تواند به المپیک برود. قرار نیست او بادبادک هوا کند، می‌خواهد وزنه بالا ببرد. ما هم از این اتفاق متاثر شدیم. وظیفه ما این است که در خصوص پایش سلامت نظرمان را به کمیته اعلام کنیم، آنها در خصوص اعزام ورزشکار تصمیم می‌گیرند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی که با رادیو تهران صحبت می‌کرد، در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شما گفتید می‌شد موضوع را مدیریت کرد، منظور شما چیست گفت: احسان حدادی، مجتبی عابدینی و آرمین هادی پور هم مشکل

آسیب‌دیدگی دارند اما قرار است بعد از المپیک کار را انجام دهند. جهانفکریان هم باید صبر کرد تا سهمیه المپیک قطعی می‌شد بعد تصمیم می‌گرفت اما حالا اتفاقی است که افتاده.

نوروزی افزود: این اتفاق غیر قابل پیش‌بینی بود اما امیدوارم در آینده چنین اتفاقاتی رخ ندهد. جهانفکریان به مرور می‌تواند تمریناتش را آغاز کند اما 5 -6 ماه زمان لازم است تا بتواند به میادین برگردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها