کد خبر: 503962
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۳:۰۷:۳۳
| |

آتش‌سوزی بزرگ در ساختمان وزارت بهداشت عراق

منابع رسانه‌ای از وقوع یک آتش‌سوزی بزرگ در ساختمان وزارت بهداشت عراق خبر دادند.

آتش‌سوزی بزرگ در ساختمان وزارت بهداشت عراق
کد خبر: 503962
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۳:۰۷:۳۳

اعتمادآنلاین| برخی منابع رسانه‌ای عراقی از وقوع آتش‌سوزی در بخشی از ساختمان وزارت بهداشت این کشور خبر دادند.

به گزارش فارس، خبرگزاری رسمی عراق (واع)، در خبری فوری از وقوع یک آتش‌سوزی بزرگ در چند طبقه از ساختمان این وزارت‌خانه در مرکز بغداد خبر داد و نوشت که برای حفط جان کارمندان و کلیه ارباب‌ رجوع‌ها، ساختمان این وزارت‌خانه تخلیه شده و تیم‌های آتش‌نشانی در حال تلاش برای مهار آتش‌سوزی هستند.

اما لحظاتی پس از انتشار این خبر، خبرگزاری «ناس» عراق به نقل از یک افسر آتش‌نشانی از تیمی که مشغول اطفای حریق این ساختمان است، نوشت: «حادثه در طبقه چهارم از بیمارستان «مدینه الطب» واقع در منطقه «باب المعظم» بغداد روی داده و تیم‌های آتش‌نشانی به سرعت شهروندان را از این ساختمان خارج کردند اما برخی از شهروندان در آسانسورهای این ساختمان گرفتار شده بودند و به دلیل دود این آتش دچار حالت خفگی شده‌اند.

وی که خواست نامش فاش نشود، گفت: تاکنون هیچ آماری درباره تلفات احتمالی این حادثه ارائه نشده و تیم‌های آتش‌نشانی در حال مهار آتش هستند. دلیل آتش سوزی نیز تا به این لحظه مشخص نشده است.

وزارت کشور عراق نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تیم‌های آتش‌نشانی در حال مهار آتش‌سوزی هستند که در طبقه چهارم بیمارستان مدینه الطب روی داده است.

وبگاه «عین العراق» نیز با انتشار خبر وقوع آتش‌سوزی در ساختمان بیمارستان مدینه‌الطب نوشت که مرکز آتش‌سوزی طبقه چهارم این بیمارستان است که در محوطه ساختمان وزارت بهداشت عراق قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها