کد خبر: 504051
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۶:۰۴:۲۰
| |

توئیتر صفحه هزار نژادپرست را مسدود کرد

شبکه اجتماعی توئیتر در حرکتی جالب برای جلوگیری از این توهین‌ها و برخورد با این فضای آلوده، 1000 صفحه را مسدود و غیرفعال کرد. این صفحه‌ها فعالیت زیادی در انتشار توهین به سه بازیکن انگلیس داشتند

توئیتر صفحه هزار نژادپرست را مسدود کرد
کد خبر: 504051
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۶:۰۴:۲۰

اعتمادآنلاین| به دلیل توهین‌های نژادپرستانه به سه بازیکن ملی‌پوش انگلیس، توئیتر صفحه 1000 کاربر خود را مسدود کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا موسوم به یورو 2020 برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایتالیا در ضربات پنالتی موفق شد از سد انگلیس بگذرد و برای دومین بار فاتح این مسابقات شود.

در ضربات پنالتی، بازیکنان انگلیس سه پنالتی را از دست دادند. بوکایو ساکا، مارکوس رشفورد و جیدون سانچو این سه نفر بودند که همگی به عنوان نفر تعویضی وارد میدان شدند. بعد از پایان مسابقه و شکست سه‌شیرها، حملات گسترده‌ای در فضای مجازی به این سه بازیکن شد و توهین‌های نژادپرستانه‌ای به سمت ساکا، رشفورد و سانچو آمد.

در همین راستا شبکه اجتماعی توئیتر در حرکتی جالب برای جلوگیری از این توهین‌ها و برخورد با این فضای آلوده، 1000 صفحه را مسدود و غیرفعال کرد. این صفحه‌ها فعالیت زیادی در انتشار توهین به سه بازیکن انگلیس داشتند و حالا برای جلوگیری از توهین‌های نژادپرستانه و رفتارهایی از این دست، با آنها برخورد شدیدی از سوی این شبکه اجتماعی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها