کد خبر: 504109
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۰۸:۰۲:۱۸
| |

وزیر بهداشت:

تمام نیازمندی‌های سیستان و بلوچستان در زمینه بیماری کرونا تامین می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام نیازمندی‌های سیستان و بلوچستان در زمینه بیماری کرونا تامین می‌شود و دولت و وزارت بهداشت هرگز پشت مردم این استان را خالی نمی‌کنند.

تمام نیازمندی‌های سیستان و بلوچستان در زمینه بیماری کرونا تامین می‌شود
کد خبر: 504109
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۰۸:۰۲:۱۸

اعتمادآنلاین| سعید نمکی شامگاه دوشنبه در نشست مقابله و مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: با توجه به اینکه ما پیش‌بینی وضعیت وخیم کرونا را از قبل کرده بودیم هم‌اینک توانستیم از پس آن بر آییم و پیک آن را مدیریت کنیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:ما از قبل با مسوولان سیستان و بلوچستان مکاتباتی داشتیم اما برگزاری نماز عید فطر و نیز نشست‌های دورهمی و ضیافت‌هایی که برای انتخابات شوراهای روستا و شهر برگزار شد وضعیت را بسیار وخیم کرد.

وزیر بهداشت ادامه داد: این وزارتخانه در زمینه تامین کیت‌های تشخیصی و تمامی وسایل بهداشتی برای سیستان و بلوچستان هیچ محدودیتی قائل نیست.

وی با اشاره به فعالیت‌های مطلوب دولت در زمینه‌های بهداشتی بیان کرد: در یکسال گذشته 14 هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه و نیز 420 آزمایشگاه تشخیص کرونا راه‌اندازی شده است.

نمکی تصریح کرد: با وجود اینکه تحریم‌های ظالمانه فشار مضاعفی بر دولت وارد می‌کند اما در یک سال گذشته 470 دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان‌ها اضافه کرده‌ایم.

وی اظهارداشت: همچنین ما حقوق پرستاران را 2 و نیم برابر کرده و 53 هزار نیروی جدید را در بدو استخدام داریم که بزودی وارد فعالیت می‌شوند.

وزیر بهداشت با اشاره به برخی کلیپ‌های منتشر شده در رابطه با سخنان خود در هفته قبل مربوط به سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تمام آمارهای ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی حوزه ایرانشهر تائید شده بود و مستندات آن نیز موجود است.

وی بیان کرد: در این وزارتخانه هیچ جایی برای مدیر غیر صادق وجود ندارد و باید تمام آمار و ارقام بصورت شفاف و روشن برای مردم منتشر شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها