کد خبر: 504191
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۰۹:۴۶:۰۱
| |

حمله شدیداللحن نفتالی بنت به نتانیاهو

نخست‌وزیر اسرائیل در سخنانی به شدت از بنیامین نتانیاهو انتقاد کرد و گفت که او فقط "غرغر" می‌کند!

حمله شدیداللحن نفتالی بنت به نتانیاهو
کد خبر: 504191
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۰۹:۴۶:۰۱

اعتمادآنلاین| نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در جریان نشست کنست به شدت از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق این رژیم انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما،وی گفت: امروز پس از 12 سال حمله موشکی به غزه و منطقه جنوب، ما سیاست جدیدی را اجرا کرده‌ایم و به هر بالن یا حتی نصف بالن که از غزه به ما شلیک می‌شود، پاسخ می‌دهیم و سوال من این است که چرا این اقدام را ستایش نمی‌کنید؟!

بنت افزود: در روزهای حکومت نتانیاهو، من امیدوار بودم که تشویق‌های شما را ببینم، اما در عوض چهره‌های رنگ پریده‌ای را دیدم و می‌دانم که گاونی (موشه گاونی، رئیس حزب افراطی "یهودیت تورات") احساس پشیمانی می‌کند و می‌داند که به دلیل پیروی کورکورانه از نتانیاهو، در جبهه مخالف ما است نه با ما.

وی ادامه داد: نتانیاهو ترسید که راهپیمایی "رقص پرچم" را برگزار کند و آن را از هفته‌ای به هفته دیگر موکول کرد اما من اجازه برگزاری آن را دادم.

بنت همچنین اظهار کرد: نتانیاهو به طور مداوم درباره ایران صحبت می‌کند؛ هیچ‌کس در تاریخ اسرائیل نبوده که به اندازه او درباره ایران پرحرفی کرده و اینقدر کم، کاری انجام داده باشد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان گفت که نتانیاهو و بتسائیل اسموتریچ، رهبر ائتلاف صهیونیست دینی فقط غر می‌زنند و زوزه می‌کشند.

این اظهارات بنت در پاسخ به انتقادهای نتانیاهو بابت پرونده آبی با اردن ایراد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها