کد خبر: 504267
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

پای برانکو به هندبال هم باز شد/ چرا سرمربی تیم ملی هنوز انتخاب نشده است؟

رئیس فدراسیون هندبال درخصوص دلیل عدم انتخاب سرمربی تیم ملی توضیحاتی را مطرح کرد.

پای برانکو به هندبال هم باز شد/ چرا سرمربی تیم ملی هنوز انتخاب نشده است؟
کد خبر: 504267
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا پاکدل در مجمع عمومی فدراسیون هندبال اظهار داشت: امیدوارم طی چند سال حضورم، انتظارات جامعه هندبال برآورده شده باشد.در حوزه مالی یک خبر خوب دارم و بعد از سال ها که به دلیل مشکلات متعدد مالی حسابرسی مشروط بود، حسابرسی فدراسیون برای اولین بار در تاریخ هندبال مطلوب شد.

به گزارش فارس، وی افزود: حامیان مالی نیز به فضای هندبال وارد شدند و سال گذشته سه برابر تعهد خود آورده داشتیم. تنها یک پرنده باز حقوقی از یک آژانس بود که مربوط به گذشته بود و رای به نفع ما صادر شد. 27 درصد بیشتر از بودجه مصوب و در کمیته هم بیش از بودجه مصوب خود دریافت کردیم که جا دارد از علی‌نژاد و صالحی‌امیری تشکر کنم. بدهی فدراسیون به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی پرداخت شد.

رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد: نقشه راه فدراسیون تدوین شده و کمک می‌کند برنامه‌ها را به نتیجه برسانیم.23 اردو در شرایط سخت کرونا داشتیم که هیئت‌های استانی کمک زیادی انجام دادند. در بحث سالن با پیگیری هیئت‌ها و حمایت فدراسیون مشکل سالن در اغلب شهرها حل شده است‌. همچنین مجوز احداث زمین ساحلی در چندین شهر صادر شد.

پاکدل در ادامه از رونمایی از سامانه ملی هندبال خبر داد و گفت: این سامانه بانک جامعه اماری هندبال خواهد بود. همچنین ثبت نام، صدور گواهینامه، کارت مربی‌گری و داوری و صدور کارت مسابقات و .... را پوشش خواهد داد. سایت جدید فدراسیون بعد از 15 سال و یک طراحی قدیمی، امروز به روز رسانی و سایت جدید رونمایی خواهد شد‌.

رئیس فدراسیون هندبال افزود: وعده داده بودیم هفته گذشته در مورد سرمربی صحبت کنیم. از سال گذشته و یک سال و سه ماه پیگیر مربی خارجی هستیم و دنبال مربی با کیفیت بودیم. تعداد زیادی مربی دو و سه معرفی‌شد ولی هدف ما مربیان بزرگ بود و مذاکرات زیادی انجام دادیم. صدیقی کمک زیادی به ما کردند. پاندومی کرونا در این مسیر ما را ازار داد تا استخدام پیش رفتیم ولی این موضوع مانع از جمع بندی نهایی شد.

وی در ادامه توضیح داد که چرا فدراسیون با گزینه‌های مورد نظر خود برابر هدایت تیم ملی به توافق نهایی نرسیده است. پاکدل گفت: دیوید دیویس کامارا، وی با باشگاهی قرار داد داشت و نخواست باشگاه خود را کنار بگذارد وی ماه گذشته مجارستان را ترک کرد دو هفته پیش دوباره مذاکره کردیم او گفت مربیان بزرگ اولویت خود را باشگاه های بزرگ قرار می دهند و منتفی شد. زلاتکو بابیچ گزینه دیگری بود. وی گفت قرار داد دو ساله با باشگاه دارد بعد از چند ماه گفت می توانم قراردادم را با باشگاه یک ساله کنم وی با باشگاهش مذاکره کرد و بعدا اعلام کرد باشگاهش قبول نکرده و حضورش منتفی شد‌.

پاکدل تاکید کرد: آرون کریستنسون 8 ماه وقت ما را گرفت در نهایت عنوان کرد خانواده ام اجازه حضور نداده و‌ منتفی شد. فرناندو باریتو کمک مربی اسپانیا سرمربی بحرین و عربستان بود حتی در عدد تفاهم کردیم اما به دلیل پیک کرونا در ایران، قبول نکرد. اسلاوکو تا اواخر گزینه ما بود از برانکو و چلنگر هم کمک گرفتیم، وی سرمربی کرواسی بود گفت به شرطی می آیم که باشگاهم را داشته باشم و 5 اردو در خارج از کشور برگزار می کنم اما این شرایط در موقعیتی که ما در ایران میزبان هستیم منطقی نبود.

وی تاکید کرد: ولادیمیر سولا، مدال طلای المپیک و جهان را دارد و سابقه زیاد مربی گری در کرواسی دارد و هنوز مذاکرات ادامه دارد. میشل بیگلر قرار بود سه شنبه گذشته وارد ایران شود . شنبه 15 صفحه برنامه فرستاد ولی به فاصله 10 ساعت به دلیل قرمز شدن وضعیت قرمز امتناع کرد. خواهم گفت چه کسی در مسیر آمدن این مربی شیطنت کرد.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: در راه استخدام مربی خارجی قصوری نداشتیم و تلاش کردیم با دو مربی در حال مذاکره هستیم. زمان را از دست ندادیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها