کد خبر: 504306
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۲:۳۷:۵۹
| |

پمپئو: می‌خواهم همچنان تاثیرگذار باشم

وزیر خارجه ترامپ که هرگز گمانه‌زنی درباره حضورش در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا را رد نکرده است، تاکید دارد که می‌خواهد همچنان تاثیرگذار باشد.

پمپئو: می‌خواهم همچنان تاثیرگذار باشم
کد خبر: 504306
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۲:۳۷:۵۹

اعتمادآنلاین| مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا به چشم نامزد احتمالی برای انتخابات ریاست جمهوری سه سال دیگر دیده می‌شود. این دیپلمات دوره ترامپ به ایالت‌هایی چون آیووا، نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی که اول از همه شاهد رقابت درون حزبی خواهند بود، سفر کرده است. او همچنین بارها در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها از رد این موضوع امتناع کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، پامپئو ماه مارس در واکنش به سوالی درباره برنامه‌هایش گفت "من همواره آماده یک مبارزه خوب هستم." او ادامه داد: من عمیقا به آمریکا اهمیت می‌دهم. من و شما مدت‌هاست بخشی از این جنبش محافظه‌کاری هستیم. قصد دارم به این روند ادامه دهم.

مایک پامپئو که عضو سابق کنگره از کانزاس است، گفت تلاش خود را از شهر ویچیتا در این ایالت آغاز می‌کند و به ارزش‌های سنتی محافظه‌کاری می‌پردازد.

در صورت ورود پامپئو به گود رقابت‌ها، او با جمهوریخواهان سرشناس دیگری به ویژه رون دی.سانتیس فرماندار فلوریدا و مایک پنس، معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا روبرو خواهد شد.

با این حال، انتظار می‌رود میدان رقابت در صورت نامزدی دوباره دونالد ترامپ نسبتا خالی شود. این رهبر جمهوریخواه سابق کاخ سفید بارها به این موضوع اشاره کرده است.

پامپئو در مصاحبه تازه‌اش که از قبل به صورت اختصاصی در اختیار هیل قرار داد، گفت روی بازگشت این ایده که خانواده در کانون آمریکا قرار دارد، کمپین می‌کند و به اماکنی مثل مدارس و کلیساها و همچنین واحدهای خانوادگی به عنوان "زیرساخت هسته‌ای که این کشور را کاملا منحصر به فرد می‌کند" اشاره داشت.

او گفت: اگر ما بتوانیم بار دیگر تمرکز همگان را روی این نکته جلب کنیم که این نهادها قدرتمند هستند، پس از آن من کار خوبی برای آمریکا انجام خواهم داد و جمهوری ما ایستادگی خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها