کد خبر: 504387
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۴۰:۳۰
| |

باید منتظر باشیم تا پرسپولیس امتیاز از دست بدهد/ با سپاهان در مورد تمدید قرارداد مذاکره کرده‌ام

وینگر تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد، برای تمدید قراردادش با مسئولان این باشگاه اصفهانی مذاکره کرده است.

باید منتظر باشیم تا پرسپولیس امتیاز از دست بدهد/ با سپاهان در مورد تمدید قرارداد مذاکره کرده‌ام
کد خبر: 504387
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۴۰:۳۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا خلعتبری درباره شرایط سپاهان در آستانه دیدار مقابل فولاد در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و در آخرین بازی توانستیم برد روحیه‌بخشی را برابر صنعت نفت به دست بیاوریم. در حال حاضر همه چیز نرمال است و خودمان را آماده بازی با فولاد می‌کنیم. ما دو هفته پیش هم آنجا بازی کردیم و می‌دانیم که کار سختی پیش روی داریم، اما هدف‌مان چیزی جز برد نیست، چون می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم و از یک مسیر کوتاه به سهمیه آسیا برسیم.

به گزارش تسنیم، بازیکن باتجربه تیم فوتبال سپاهان با تمجید از فولاد خوزستان تصریح کرد: فولادی‌ها در همه خطوط بازیکنان خوبی دارند و مدت‌هاست که در زمین خود شکست نخورده و در این زمینه رکورددار هستند. با این حال هدف ما این است که برنده از زمین بیرون بیاییم و شانس‌مان را برای قهرمانی در جام حذفی بیشتر کنیم.

خلعتبری در مورد رقابت سپاهان با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر گفت: در حال حاضر دو امتیاز کمتر از پرسپولیس داریم و سه هفته تا پایان لیگ باقی مانده است. ما باید تلاش کنیم که در سه بازی آینده امتیازات کامل را بگیریم. در حال حاضر موقعیت سپاهان طوری است که برای قهرمان شدن باید منتظر باشیم تا پرسپولیس امتیاز از دست بدهد. طبیعتاً در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و ما امیدواریم که پرسپولیس امتیاز از دست بدهد.

وی راجع به اینکه آیا قرار است فصل آینده هم در سپاهان بماند یا خیر، اظهار داشت: من صحبت‌هایی با باشگاه سپاهان برای تمدید قرارداد انجام داده‌ام و این احتمال وجود دارد که فصل آینده هم در خدمت سپاهان باشم. در حال حاضر تمام تمرکز ما این است که تا پایان فصل بتوانیم حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها