سفر به شمال تا چه زمانی ممنوع است؟

سرپرست پلیس راه مازندران در مورد ممنوع بودن ورود خودرو‌های غیربومی به مازندران توضیحاتی را ارائه داد.

سفر به شمال تا چه زمانی ممنوع است؟
کد خبر: 504648
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۲:۳۹:۲۲

اعتمادآنلاین| سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران، با بیان اینکه 13 شهرستان مازندران بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا در وضعیت قرمز و 9 شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: ملاک اعمال محدودیت‌ها مصوبات ستاد ملی کرونا است و پلیس نیز مجری این مصوبات خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او افزود: براساس مصوبات ستاد کرونا به منظور جلوگیری از انتشار و گسترش ویروس کرونا ورود از هر مبدا با هر رنگ بندی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ممنوعیت سفر به مازندران با توجه به وضعیت شیوع کرونا از مدت‌ها قبل در رسانه‌های جمعی اطلاع رسانی شده است، ادامه داد: برخی مسافران همچنان بدون توجه به این محدودیت‌ها می‌خواهند به استان سفر کنند، اما ماموران پلیس راه بنا به وظیفه مجبور به اعمال قانون هستند.

سرهنگ عبادی گفت: 476 دستگاه خودروی غیربومی فقط در 24 ساعت گذشته جریمه و 355 دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی به شهر‌های مبدا بازگشت داده شده اند.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی در همه مبادی‌های ورود به مازندران مستقر هستند، گفت: 44 هزار و 556 دستگاه خودرو غیر بومی که قصد سفر به مازندران را داشتند از ابتدای امسال تاکنون اعمال قانون و 14 هزار و 31 دستگاه خودرو نیز به مبدا بازگردانده شده اند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تردد اکنون در محور‌های ارتباطی مازندران عادی و روان و آسمان استان نیز نیمه ابری است.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه در منطقه، ولی آباد جاده چالوس و گدوک سوادکوه صبح امروز مه گرفتگی گزارش شده بود، افزود: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی احتمال بارش باران در ارتفاعات و بروز سیلاب از بعد از ظهر امروز تا شنبه دور از انتظار نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها