کد خبر: 504657
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۳:۰۳:۴۶
| |

اوحدی در حاشیه جلسه هیات دولت خبر داد؛

امضای توافق بنیاد شهید و وزارت شهرسازی برای آماده‌سازی 40 هزار واحد مسکونی ایثارگری

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از امضای توافق سازمان بنیاد شهید و امور ایثرگران و وزارت راه و شهرسازی برای آماده‌سازی 40 هزار واحد مسکونی ایثارگری خبر داد.

امضای توافق بنیاد شهید و وزارت شهرسازی برای آماده‌سازی 40 هزار واحد مسکونی ایثارگری
کد خبر: 504657
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۳:۰۳:۴۶

اعتمادآنلاین| سعید اوحدی در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه هیات دولت یک تفاهم‌نامه خوب با وزارت راه و شهرسازی داشتیم.

به گزارش ایلنا، بر اساس تاکید صورت گرفته برای اینکه سال 1400 سال نهضت ساخت مسکن جامعه ایثارگری باشد، زمینه‌ها و پشتیبانی لازم برای آماده‌سازی 40 هزار واحد مسکونی ایثارگری که تسهیلات وام مسکن آن هم قبلا به تصویب رسیده بود، به امضا رسید.

وی افزود:‌ این تفاهمنامه در 9 ماده و یک تبصره به امضا رسید که امیدواریم به زودی شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نکته مهم دیگر این است که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات جدی جامعه ایثارگران و فرزندان عزیزمان پیگیر هستند اجرای کامل بند د تبصره بیست قانون بودجه مبنی بر تبدیل وضعیت فرزندان عزیز است که دستور العمل این ماده قانونی که در قانون بودجه امسال قید شده به تائید و تصویب سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه رسید و ابلاغ شد. متاسفانه شاهد هستیم که برخی از دستگاه‌ها در اجرای کامل این قانون که شفاف و شامل همه قراردادها هم هست تعلل می‌کنند.

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه شود که پدران این عزیزان به جبهه رفته‌اند و از حریم امنیت این کشور برای سلامت امنیت جامعه همه چیز خود را در طبق اخلاص قرار دادند و یا شهید و جانباز شدند و یا به اسارت درآمدند یا در جبهه داعش جنگیدند و جریان ایثارگری همچنان ادامه دارد آیا کسی پرسید که شمایی که وارد جبهه شدید نوع قراردادت چه هست؟

آزمایشی هستی یا شرکتی که امروز بعد از شهادت پدران این عزیزان، جانباز شدن یا به اسارت درآمدنشان این موضوع را به عنوان محدودیت برای فرزندان قائل می‌شویم.

وی افزود: من تقاضا دارم از دستگاه‌هایی که هنوز تمکین نکردند زمینه اجرای قانون را به زودی فراهم کنند. من تقاضا دارم شرکت‌های وزارت نفت و شبکه بانکی کشور همکاری جدی‌تری داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها