کد خبر: 504680
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۳:۵۸:۲۱
| |

تخریب منازل 11 خانواده فلسطینی در شرق رام‌الله توسط اسرائیل

نیروهای ارتش اسرائیل امروز (چهارشنبه) یک منطقه بادیه‌نشین در مرکز کرانه باختری که شامل منازل مسکونی و چادرهای متعلق به 11 خانواده فلسطینی است را تخریب کردند.

تخریب منازل 11 خانواده فلسطینی در شرق رام‌الله توسط اسرائیل
کد خبر: 504680
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۳:۵۸:۲۱

اعتمادآنلاین| فارس کعابنه، یک فعال فلسطینی اعلام کرد، تعدادی از تجهیزات و کامیون‌های ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) به منطقه بادیه‌نشین «القبون» در نزدیکی روستای «المغیّر» واقع در شمال شرق رام الله یورش بردند و آن را از تمامی طرف‌ها محاصره کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، کعابنه همچنین تصریح کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی یک عملیات تخریب گسترده را آغاز کردند که تمامی این تأسیسات متعلق به 11 خانواده فلسطینی است.

وی همچنین تصریح کرد، ارتش رژیم صهیونیستی به تخریب این تأسیسات بسنده نکرد بلکه آنها را مصادره کرد تا فلسطینیان دوباره آنها را نسازند؛ اشغالگران اسرائیلی همچنین تراکتورهای کشاورزی، لوله‌های آب و وسایل حمل و نقل را نیز مصادره کردند.

کعاینه اظهار داشت، منطقه «القبون» شامل 30 خانواده است و بیش از 150 تن در آن سکونت دارند. این منطقه، یکی از جوامع بادیه‌نشین است که به بهانه ساخت و ساز در مناطق «ج» در معرض تهدید تخلیه قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها