کد خبر: 504701
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۴:۳۶:۰۲
| |

شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران مطرح کرد:

افزایش 8 درصدی مشارکت شهروندان استان تهران در انتخابات

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در انتخابات 1400 مشارکت 8 درصد نسبت به انتخابات سال 98 افزایش یافته است. هیچ صندوق رائی در استان ابطال نشده است.

افزایش 8 درصدی مشارکت شهروندان استان تهران در انتخابات
کد خبر: 504701
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۴:۳۶:۰۲

اعتمادآنلاین| معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به افزایش 8 درصدی مشارکت شهروندان استان تهران در انتخابات 1400 گفت: هیچ صندوق رائی در استان ابطال نشده است.

به گزارش ایسنا، شکرالله حسن بیگی در جلسه تقدیر از بخشداران و معاونین سیاسی فرمانداری های استان تهران اظهار داشت: برای نخستین بار به لطف استاندار تهران جلسه تقدیر از عوامل اجرایی انتخابات برگزار شده که جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: با همفکری و هماهنگی در انتخابات 1400 یک صندوق رای در انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره ای مجلس و میاندوره ای خبرگان باطل نشد و شکایت مستند، منطقی و اثرگذار در رای نامزدها نداشتیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: برگزاری چهار انتخابات با 7 هزار شعبه اخذ رای شرایط خاصی می طلبید که خوشبختانه انتخابات به شکل مطلوب و طبق قانون برگزار شد؛ در مورد برخی موارد مطرح شده در انتخابات شوراهای شهر نیز اقدامات لازم پیگیری می شود و قانون صراحت دارد.

حسن بیگی سپس با بیان اینکه آسیب شناسی انتخابات انجام شده است، گفت: ستاد انتخابات استان 30 جلسه با 279 مصوبه داشته و در شهرستان ها نیز 635 جلسه با 3 هزار و 688 مصوبه را شاهد بودیم؛ همچنین ارسال اخبار به شکل منظم انجام شده و 130 هزار و 185 خبر از فرمانداری ها به سامانه خبر ارسال و به وزارت کشور ارسال شد.

وی همچنین با اشاره به هدف گذاری جهت ارتقا رتبه استان تهران از رتبه چهارم به رتبه اول بیان کرد: در انتخابات 1400 مشارکت 8 درصد نسبت به انتخابات سال 98 افزایش یافته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها