کد خبر: 504725
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۵:۲۰:۰۹
| |

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران:

انتخابات 1400 در سلامت کامل برگزار شد

استاندار تهران با تقدیر از رئیس، دبیر ستاد انتخابات و همه دست اندرکاران انتخابات 1400 استان تهران گفت: این انتخابات در سلامت کامل در استان برگزار شد.

انتخابات 1400 در سلامت کامل برگزار شد
کد خبر: 504725
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۵:۲۰:۰۹

اعتمادآنلاین| استاندار تهران با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات 1400 گفت: این انتخابات در سلامت کامل در استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه تقدیر از بخشداران و معاونین سیاسی فرمانداری های استان تهران اظهار داشت: از همه دست اندکاران انتخابات 1400 به سبب حجم کار و نوع کیفیت کار باید تشکر و قدردانی داشته باشیم.

وی افزود: در تولید خبر و همچنین پویش "ما اثرگذاریم"، اقدامات مختلفی پیگیری شد و سبب شد تا چهار انتخابات در استان با نظم و انضباط و سلامت کامل به جهت عمل کردن به قانون و رعایت اصل بی طرفی و همچنین حفظ سلامت جسمی شهروندان به سبب شیوع کروناویروس با تدابیری همچون عدم انگشت نگاری، فاصله گذاری و استفاده ماسک جلوه خوبی را در سطح استان شاهد بودیم.

استاندار تهران با تقدیر از رئیس، دبیر ستاد انتخابات و همه دست اندرکاران انتخابات استان تهران عنوان کرد: بخشداران چند وظیفه را به صورت توامان انجام دادند و خوشبختانه شاهد اقدامات اثربخش به ویژه در برگزاری انتخابات بودیم.

محسنی بندپی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در کل کشور میزان مشارکت 48.8 و در تهران 43.38 درصد بوده که رشد 8 درصدی داشته و نشان دهنده اقدامات موثر است.

وی خاطرنشان کرد: استان تهران با پیچیدگی های خاص، تنوع جمعیت، وجود اتباع، کمبود آب و غیره شرایط را برای اعمال مدیریت دشوار می کند ولی واقعیت این است که خروجی کار به لحاظ آماری قابل توجه است و بایستی تا زمانی که در هر مسئولیتی ایفای نقش می کنید لحظه ای فروگذار نباشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها