کد خبر: 504748
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۹:۱۶:۵۴
| |

عربستان: کنسرت آزاد، حج محدود!

صفحه توئیتری «موسمات الریاض» (وابسته به سازمان سرگرمی عربستان سعودی) ویدئویی منتشر کرده و گفته است که به زودی جشن‌های «موسوم الریاض» آغاز خواهد شد..

عربستان: کنسرت آزاد، حج محدود!
کد خبر: 504748
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۹:۱۶:۵۴

اعتمادآنلاین| نهاد موسوم به «سازمان سرگرمی» عربستان سعودی در حالی از آغاز مراسمات مختلف از جمله کنسرت و جشن‌های مختلف خبر داده که مراسم حج قرار است در شرایط کاملا محدود برگزار شود.

به گزارش فارس، وزارت حج و عمره عربستان سعودی ماه گذشته خبر داد که برای دومین سال پیاپی مراسم حج محدود به شهروندان عربستان و آن هم در شرایط خاص برگزار خواهد شد؛ با این وجود نهاد موسوم به «سازمان سرگرمی» عربستان سعودی اخیرا از شهروندان این کشور خواسته است تا خود را برای حضور در جشن‌های سالیانه آماده کنند.

سازمان سرگرمی عربستان عنوان نهادی است که در ماه می سال 2016 تأسیس شد و هدف خود را افزایش نشاط و سرگرمی عنوان کرد. این سازمان هر ساله در شهرهای مختلف مراسمات و جشن‌های مختلفی را با دعوت از خوانندگان مختلف خارجی، ورزشکاران و هنرمندان برگزار می‌کند.

صفحه توئیتری «موسمات الریاض» (وابسته به سازمان سرگرمی عربستان سعودی) ویدئویی منتشر کرده و گفته است که به زودی جشن‌های «موسوم الریاض» آغاز خواهد شد. جشن‌هایی که با جمعیت زیادی برگزار می‌شود و خبری از دستورالعمل‌های مرتبط با کرونا یا لااقل آن‌گونه که در مراسم حج اجرا می‌شود، نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها