کد خبر: 504785
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۰۸:۱۰:۱۰
| |

تلاش جودوکار پارالمپیکی برای کسب طلا در توکیو

جودوکار پارالمپیکی در وزن مثبت 100 کیلوگرم گفت: هر چند کمیته ملی پارالمپیک من را در لیست شانس کسب مدال نقره در پارالمپیک توکیو قرار داده، اما برای طلا تلاش خواهم کرد.

تلاش جودوکار پارالمپیکی برای کسب طلا در توکیو
کد خبر: 504785
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۰۸:۱۰:۱۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا خیرالله زاده، اظهار کرد: با وجود این که رنکینگ یک دنیا را در سنگین وزن دارم و تا یک ماه پیش در لیست ورزشکاران اعزامی به توکیو شانس کسب مدال طلا را داشتم، اما با کسب مدال نقره در مسابقات جایزه بزرگ جودوی نابینایان و کم بینایان کمیته ملی پارالمپیک من را در لیست مدال آوران شانس کسب مدال نقره در توکیو قرار داد.


به گزارش ایسنا، وی گفت: البته این تصمیم گیری کمیته ملی پارالمپیک تاثیری در عملکرد و نتایج من نخواهد داشت و همچنان برای کسب طلا در توکیو تلاش خواهم کرد.

این جودوکار پارالمپیکی پیرامون این پرسش که آیا برای شرکت در پارالمپیک مشکلی از نظر کلاس بندی بین المللی ندارید، افزود: برای تایید کلاس بندی بین المللی جهت شرکت در پارالمپیک اواسط تیر به همراه وحید نوری به آنکارا رفتیم و کلاس بندی شدیم، در حال حاضر نیز مشکلی برای حضور در توکیو نداریم.

وی یکی از مشکلات خود را کمبود حریف تمرینی در سنگین وزن عنوان کرد و افزود: به خاطر تعلیق جودو و تعطیلی اردوی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان متاسفانه در اردوها با کمبود حریف تمرینی مواجه بودیم و با همین شرایط خود را برای بازیهای پارالمپیک توکیو آماده کردیم.


خیرالله زاده در پایان اظهار کرد: با توجه به زحمات کادر فنی و امکانات و شرایط خوبی که کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان و کم بینایان برای آماده سازی ما تا به امروز فراهم کرده اند، تمام تلاشم بر این است که با کسب بهترین نتیجه در توکیو زحمات آنها را جبران کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها