کشف خمپاره نزدیکی ایستگاه برق بصره/ آتش‌سوزی در دفتر اینترپل/ تایید خبر وقوع حریق در کشتی عراق

وزارت کشور عراق اعلام کرد، دفتر اینترپل در استان المثنی در جنوب این کشور دچار آتش‌سوزی شد که تلفاتی نداشت.

کشف خمپاره نزدیکی ایستگاه برق بصره/ آتش‌سوزی در دفتر اینترپل/ تایید خبر وقوع حریق در کشتی عراق
کد خبر: 504826
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۰۹:۳۳:۲۱

اعتمادآنلاین| محمد جاسم، مدیرکل دفاع مدنی در استان المثنی در توییتر نوشت: آتش‌سوزی در دفتر پلیس بین‌الملل (اینترپل) در مرکز المثنی تلفات جانی نداشت بلکه تنها خسارات مالی برجای گذاشت و هنوز علت این آتش‌سوزی مشخص نیست.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه لبنانی الاخبار، به موازات آن، پلیس انرژی عراق از کشف دو خمپاره آماده انفجار در منطقه المهندسین در استان بصره در جنوب این کشور در نزدیکی یک ایستگاه برق و اداره صیانت از برق خبر داد که نیروهای مبارزه با مواد منفجره بصره اقدام به خنثی سازی خمپاره‌ها کرده و سیم‌های آن را قطع کردند.

همچنین در بیانیه رسمی شرکت نفتکش‌های عراق آمده که حادثه آتش سوزی کشتی که روز چهارشنبه اتفاق افتاد مربوط به بخش خصوصی می‌شود و ارتباطی با وزارت نفت ندارد.

طبق گزارش میدل ایست نیوز، وزارت نفت عراق با انتشار بیانیه‌ای رسمی با تأیید خبر آتش‌سوزی یک کشتی عراقی در آب‌های منطقه تأکید کرد که این کشتی متعلق به وزارت نفت نیست.

در بیانیه رسمی شرکت نفتکش‌های عراق آمده که این کشتی ارتباطی با فعالیت‌های نفتی دولتی یا شرکت دولتی نفتکش‌های عراق نداشته است.

پیش از این منابع خبری عراقی از آتش‌سوزی در یک کشتی عراقی در آب‌های منطقه خبر دادند.

پایگاه خبری «الفرات نیوز» به نقل از یک منبع آگاه خبر داد که در ساعت 15 امروز به مالک این کشتی که حامل نفت سیاه بوده خبر داده شده که این کشتی در آب‌های منطقه به صورت کامل دچار حریق شده است.

این منبع افزوده که این کشتی کل سرنشینان کشته شدند.

به گفته این منبع، قایق‌های محلی برای دریافت اجساد قربانیان به محل حادثه اعزام شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها