کد خبر: 504843
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۰:۰۶:۰۵
| |

آخرین وضعیت «سلامتی» ملی‌پوشان والیبال پیش از اعزام به المپیک

پزشک تیم ملی والیبال پیش از اعزام ملی پوشان به ژاپن، آخرین وضعیت سلامتی و میزان مصدومیت چند بازیکن را تشریح کرد.

آخرین وضعیت «سلامتی» ملی‌پوشان والیبال پیش از اعزام به المپیک
کد خبر: 504843
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۰:۰۶:۰۵

اعتمادآنلاین| تیم ملی والیبال ایران 26 تیرما ه برای حضور در المپیک توکیو عازم ژاپن خواهد شد.

یه گزارش مهر، سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت بازیکنان گفت: خوشبختانه امیر غفور بعد از درمانش در سه بازی آخر لیگ ملت‌ها بازی کرد و پس از بازگشت به ایران نیز در تهران تمریناتش را بدون مشکل انجام داد امیدوارم در ادامه نیز همین روند طی شود. غفور مشکلی برای حضور در المپیک ندارد.

وی در ادامه افزود: علی اصغر مجرد نیز شرایط خوبی دارد. او نیز مشکلی ندارد. فقط سید محمد موسوی یکی از انگشتان پایش استخوان اضافه دارد که کمی او را اذیت می‌کند و نیاز به درمان دارد. البته مشکل جدی نیست. پس از بازی‌های المپیک به 2 یا 3 هفته استراحت نیاز خواهد داشت. در کل شرایط اردو خوب است. مشکلی از نظر آسیب دیدگی وجود ندارد. امیدوارم تمرین روز جمعه نیز به سلامت سپری شود و بدون مشکل عازم ژاپن شویم.

افروزی در ادامه در پاسخ به این سوال که حضور طرفداران بازیکنان تیم ملی مقابل ورزشگاه آزادی خطری جدی برای ابتلای بازیکنان به کرونا در پی نخواهد داشت، گفت: ما در اردو تمام مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنیم اما فضای بیرون از فدراسیون خارج از کنترل من، فدراسیون و حراست ورزشگاه آزادی است. به بازیکنان توصیه کرده ایم که خیلی به طرفدارانشان نزدیک نشوند و نهایتاً ظرف 30 ثانیه تا یک دقیقه با آنها عکس گرفته شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بازیکنان واکسینه شده اند احتمال بیماری آنان کم است اما نگرانی از این بابت است که تست PCR مثبت شود. به همین دلیل تاکید بسیاری کرده ایم که بازیکنان مراقب باشند.

پزشک تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌توان تدابیری اندیشید که طرفداران بازیکنان در ورزشگاه آزادی تجمع نکنند، ادامه داد: حراست ورزشگاه نمی‌تواند دخالتی داشته باشد و اگر بخواهیم مانع تجمع شویم شاید باید از پلیس استفاده کنیم که این زیبنده طرفداران نیست. آنها نوجوانانی هستند که با تحمل سختی، خود را به ورزشگاه می‌رسانند تا با بازیکنان دیدار کنند. به همین دلیل نمی‌خواهیم با آنها برخورد بدی صورت گیرد اما توصیه‌های لازم به بازیکنان شده است تا از ماسک حتماً استفاده کنند و ظرف مدت 30 ثانیه عکس‌ها گرفته شود. به هر حال المپیک میدان بزرگی است. بازیکنان به خوبی شرایط را درک کرده اند امیدوارم که مشکلی پیش نیاید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها