رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی اعلام کرد:

برگزاری کلاس‌های آموزشی جبرانی در دوره ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی گفت: پیش‌بینی کردیم برای دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی در دروس فارسی و علوم که در ارزشیابی «نیازمند تلاش» و «قابل قبول» دریافت کردند، مشمول این برنامه جبرانی شوند و تا سوم شهریور بین 12 تا 14 جلسه داشته باشند.

برگزاری کلاس‌های آموزشی جبرانی در دوره ابتدایی
کد خبر: 504986
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ۰۷:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون آموزش ابتدایی از برگزاری کلاس‌های آموزشی جبرانی در برخی دروس به منظور جبران خلأ‌های یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی درباره برنامه های آموزش و پرورش برای کمک به دانش‌آموزان دوره ابتدایی که به دلیل آموزش مجازی در یادگیری دچار اختلالاتی بودند، اظهار کرد: به دلیل نگرانی که بابت میران یادگیری دانش آموزان در دروس مختلف به ویژه دروس پایه و سواد خواندن و نوشتن داشتیم، دستورالعملی با عنوان جبران و تثبیت یادگیری تهیه و به استان‌ها ابلاغ کردیم.

او ادامه داد: پیش‌بینی کردیم برای دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی در دروس فارسی و علوم که در ارزشیابی «نیازمند تلاش» و «قابل قبول» دریافت کردند، مشمول این برنامه جبرانی شوند و تا سوم شهریور بین 12 تا 14 جلسه داشته باشند.

به گفته معاون آموزش ابتدایی برای دوره دوم متوسطه هم دروس ریاضی، فارسی و علوم به عنوان دروس جبرانی در نظر گرفته شده است.

حکیم‌زاده همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بسیج دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت که از ظرفیت این مجموعه استفاده می‌شود و از مدیران خواستیم که رصدی از وضعیت دانش آموزان داشته و ارائه دهند.

او اضافه‌ کرد: به دلیل آنکه به طور هماهنگ کلاس‌ها را برگزار کنیم دستورالعمل هایی را در نظر گرفتیم تا دوره‌های جبرانی تعیین تکلیف شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها