کد خبر: 505013
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ۰۹:۲۱:۴۲
| |

مرتضی فنونی‌زاده،پیشکسوت پرسپولیس:

پرسپولیس بد شانس بود/ تیم‌ها تاکتیکی برای پیروزی نداشتند

پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد فنی دو تیم استقلال و پرسپولیس در داربی 96 انتقاد کرد.

پرسپولیس بد شانس بود/ تیم‌ها تاکتیکی برای پیروزی نداشتند
کد خبر: 505013
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ۰۹:۲۱:۴۲

اعتمادآنلاین| مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس درباره شکست پرسپولیس در داربی 96 گفت: بازی خوبی نبود و دو تیم تاکتیکی برای پیروزی نداشتند. پرسپولیس بهتر از حریف بود اما برنامه‌ای برای بردن نداشت. بازی در 20 دقیقه پایانی بهتر شد اما شانس با شاگردان گل‌محمدی همراه نبود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: اگر در 10 دقیقه اول، گلی به ثمر می‌رسید با جرأت می‌گویم که یکی از بهترین داربی‌های 20 سال اخیر می‌شد اما حساسیت بازی، این جرأت را از دو تیم گرفته بود که بی‌محابا حمله کنند. روند بازی نشان می‌داد که ضربات پنالتی، صعودکننده را مشخص می‌کند اما ای کاش ضربه سر آل‌کثیر گل می‌شد و پرسپولیس در همان 120 دقیقه، برنده بازی می‌شد. بازیکنان پرسپولیس بهتر از استقلال بودند و حتی در دقایق پایانی هم بازی را مدیریت کردند اما شانس استقلالی‌ها بیشتر بود.

فنونی‌زاده اضافه کرد: اکنون وقت حمایت از تیم و بازیکنان است. به هر حال هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های مهمی را پیش رو داریم. اگر نعمتی در بازی می‌ماند، پنالتی‌زن خوبی بود و یحیی می‌توانست از او استفاده کند. عبدی هم لابد در پنالتی‌های تمرین‌ شده در تمرینات خودی نشان داده که پنالتی پنجم که بسیار مهم است را به او دادند. به هر حال امیدوارم در بازی‌های بعدی، پرسپولیس درخشان عمل کند تا هواداران این بازی را فراموش کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها