رژیم صهیونیستی 510 واحد مسکونی در جنوب کرانه باختری احداث می‌کند

مدیر دفتر سازمان مقاومت در برابر دیوار حائل و شهرک‌سازی در شهر بیت لحم روز پنجشنبه اعلام کرد، صهیونیست‌ها 510 واحد مسکونی جدید در این شهر احداث خواهند کرد.

رژیم صهیونیستی 510 واحد مسکونی در جنوب کرانه باختری احداث می‌کند
کد خبر: 505047
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ۱۰:۵۵:۲۴

اعتمادآنلاین| «حسن بریجه» مدیر دفتر سازمان مقاومت در برابر دیوار حائل و شهرک‌سازی در شهر بیت لحم واقع در جنوب کرانه باختری گفت: صهیونیست ها 400 واحد در شهرک‌ صهیونیستی «مجدال عوز» در اراضی شهرک «بیت فاجر» در جنوب بیت لحم می خواهند احداث کنند.

به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، وی افزود: 110 واحد دیگر نیز در شهرک صهیونیستی «ابی هناحل» واقع در اراضی شهرک «کیسان» در شرق این استان احداث می شود.

مناطق بسیاری در استان بیت لحم هدف شهرک سازی رژیم صهیونیستی و تخریب منازل مسکونی فلسطینیان در این منطقه قرار گرفته است.

با وجود مخالفت جامعه جهانی با ادامه شهرک‌سازی در اراضی فلسطینیان و صدور قعطنامه‌های بین المللی در این خصوص، کابینه نفتالی بنت بر ادامه شهرک‌سازی‌ها تأکید کرده است.

این در حالی است که «مایکل لینک» گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر پیش تر در سخنانی در جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو گفته بود که شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی کرانه باختری مانند جنایت جنگی است و جامعه جهانی باید به این رژیم اعلام کند که اشغال غیر قانونی برای رژیم صهیونیستی هزینه خواهد داشت.

وی از جامعه جهانی خواست تا صراحتا به اسرائیل اعلام کند که اشغال غیر قانونی کرانه باختری، سرپیچی از قوانین بین المللی و بی‌توجهی به نظر جهانی دیگر نمی‌تواند برای این رژیم بی‌هزینه باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها