کد خبر: 505055
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ۱۱:۱۳:۴۱
| |

عادل مصدقی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای:

حدود 300 هزار خودرو از استان تهران خارج شدند / تمامی محورهای مواصلاتی تهران در ترافیک روان هستند

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان این که بیش از 300 هزار خودرو از استان تهران خارج شدند، گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان تهران دارای ترافیک روان می باشند.

حدود 300 هزار خودرو از استان تهران خارج شدند / تمامی محورهای مواصلاتی تهران در ترافیک روان هستند
کد خبر: 505055
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ۱۱:۱۳:۴۱

اعتمادآنلاین| معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان این که بیش از 300 هزار خودرو از استان تهران خارج شدند، گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان تهران دارای ترافیک روان می باشند.

به گزارش فارس، عادل مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، اظهار کرد: از عصر روز چهارشنبه، خروج خودروها از استان تهران آغاز شده است و دوربین ها تردد خودرو ها را در محورهای مواصلاتی استان تهران به خصوص آزاد راه تهران- کرج، ثبت کردند.

وی ادامه داد: ترافیک در ساعت 21 پنجشنبه در محورهای خروجی استان تهران سنگین گزارش شده بود، اما ساعاتی بعد شاهد ترافیک روان در تمامی محورها بودیم.

مصدقی بیان کرد: طبق گزارش های دریافتی، 301 هزار و 820 خودرو از استان تهران خارج و 269 هزار و 930 خودرو به استان تهران وارد شدند.

وی به موضوع هواشناسی اشاره و افزود: طبق نظر کارشناسان هواشناسی، آسمان صاف تا نیمه ابری، گاهی وزش باد نسبتاَ شدید تا شدید و گرد و خاک موقت و در ارتفاعات افزایش ابر، رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق در محور های مواصلاتی استان تهران پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها