کد خبر: 505479
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۴:۲۴:۵۴
| |

از سوی اسحاق جهانگیری امضا شد؛

ابلاغ آیین‌نامه پرداخت سهم صندوق توسعه از منابع حاصل از صادرات نفت

معاون اول رییس جمهوری آیین‌نامه اجرایی محاسبه و پرداخت سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت و میعانات گازی را ابلاغ کرد.

ابلاغ آیین‌نامه پرداخت سهم صندوق توسعه از منابع حاصل از صادرات نفت
کد خبر: 505479
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۴:۲۴:۵۴

اعتمادآنلاین| معاون اول رییس جمهوری آیین‌نامه اجرایی محاسبه و پرداخت سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت و میعانات گازی را ابلاغ کرد.

به گزارش ایرنا، با امضای اسحاق جهانگیری آیین‌نامه اجرایی موضوع محاسبه و پرداخت سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت و میعانات گازی ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه مورخ بیست و سوم تیر 1400 و در اجرای حکم مندرج در بندهای (الف)، (ب) و (ج) تبصره (1) ماده واحده قانون بودجه سال 1400 کل کشور درخصوص محاسبه و پرداخت سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت و میعانات گازی، آیین‌نامه اجرایی مربوط به بندهای مذکور را به تصویب رساند.

به موجب آیین‌نامه فوق، سهم صندوق توسعه ملی در سال 1400 از منابع حاصل از صادرات نفت و میعانات گازی تا سقف 365 میلیون بشکه در سال (یک میلیون بشکه روزانه)، معادل (20 درصد) و مازاد بر آن معادل (38 درصد) است.

همچنین به استناد بند (الف) تبصره (1) قانون بودجه سال 1400 کل کشور، سهم صندوق توسعه ملی از منابع وصولی حاصل از خالص صادرات گاز (20 درصد) تعیین شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها