زنان ایران- ترکیه در آزادی؛ شاید با پخش تلویزیونی!

سرمربی تیم ملی خبر داده که تیمش در آزادی بازی می‌کند و تلویزیون هم بازی را پخش می‌کند. فدراسیون بخش اول خبر را تأیید می‌کند.

زنان ایران- ترکیه در آزادی؛ شاید با پخش تلویزیونی!
کد خبر: 505485
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۴:۳۵:۰۹

اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتبال زنان ایران در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند و تلویزیون این بازی را مستقیم نشان می‌دهد؛ این خبری بود که مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی با خوشحالی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد اما مسئولان فدراسیون یا این خبرها را تأیید نمی‌کنند یا حاضر نیستند درباره آن صحبت کنند.

به گزارش همشهری، ایراندوست عصر پنجشنبه نوشت: «قرار است تو ورزشگاه آزادی بازی کنیم و شما از جعبه جادویی بازی رو پخش زنده ببینید. اینم قول‌‌هایی‌که یکی‌یکی عملی میشن با تلاش آقای دکتر خادم و خانم موسوی.»

ایراندوست از شهره موسوی، نایب‌رئیس فدراسیون تشکر کرده است اما گفته می‌شود موسوی از دست او شاکی است. دیروز با نایب‌رئیس فدراسیون تماس گرفتیم تا بگوید که این بازی قرار است کی و با چه تیمی انجام شود و از همه مهم‌تر اینکه مدیران سیما چطور راضی شده‌اند بازی فوتبال دختران را به نمایش بگذارند. موسوی از این سؤالات استقبال نکرد: «از خود خانم ایراندوست پیگیری ‌کنید. من باید با خودشان صحبت کنم ببینم علت انتشار این خبر چه بوده.» ایراندوست به تماس‌های تلفنی جواب نداد.نزدیکان به فدراسیون می‌گویند بازی در ورزشگاه آزادی به‌زودی انجام می‌شود. ترکیه گزینه اصلی برای انجام این بازی است و احتمال دارد یک تیم دیگر هم به ایران بیاید.حسین شریفی، مدیر روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال برگزاری بازی زنان در آزادی را تأیید می‌کند و به همشهری می‌گوید: «خانم ایراندوست در اردوی اول تیم ملی که آقای عزیزی‌خادم سر تمرین حاضر شده بودند، این مسئله را مطرح کرد. آقای خادم هم گفتند منعی نداریم و می‌توانیم این بازی را برگزار کنیم. کمیته بانوان کارهایش را انجام می‌دهد و آنها باید اعلام کنند این بازی چه تاریخی، با چه تیمی و با چه کیفیتی برگزار شود. فعلا چیزی قطعی نشده است و نمی‌توانیم از تیمی اسم ببریم.» شریفی درباره پخش بازی از تلویزیون هم می‌گوید: «وزارت ورزش و صداوسیما باید نظر بدهند، به این راحتی‌ها نیست. این کارها باید از کانال ما انجام شود و فعلا من خبری ندارم.» ایراندوست در همان اردوی اول تیم ملی هم عزیزی‌خادم و موسوی را غافلگیر کرد. آنها درجلسه خصوصی درباره بازی دوستانه با تیم شالروای بلژیک صحبت کرده بودند و ایراندوست این موضوع را خبری کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها