کد خبر: 505500
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۴:۵۳:۲۰
| |

داریوش مصطفوی،رئیس پیشین فدراسیون فوتبال:

فدراسیون منتظر تصمیم مهدوی‌کیاست، شاید با آنها همکاری نکنم/ چیزهایی هست که گفتن‌شان موجب هتک حرمت می‌شود

داریوش مصطفوی که از سوی رضا صالحی‌امیری به عنوان مدیر تیم فوتبال المپیک انتخاب شده، می‌گوید که شاید شرایط همکاری او با این تیم فراهم نشود.

فدراسیون منتظر تصمیم مهدوی‌کیاست، شاید با آنها همکاری نکنم/ چیزهایی هست که گفتن‌شان موجب هتک حرمت می‌شود
کد خبر: 505500
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۴:۵۳:۲۰

اعتمادآنلاین| داریوش مصطفوی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال المپیک و اینکه آیا مهدی مهدوی‌کیا رضایت باشگاه هامبورگ را برای هدایت این تیم جلب کرد یا نه، گفت: اطلاعی از این ماجرا ندارم و خود آقای عزیزی خادم مستقیم با مهدی مهدوی‌کیا صحبت کرده و شاید اگر من اظهار نظر کنم، اشتباه باشد؛ تا جایی که همه می‌دانیم، مهدوی‌کیا باید رضایت باشگاه هامبورگ را جلب کند، چون با آنها قرارداد دارد.

به گزارش تسنیم، وی درباره اینکه به عنوان مدیر تیم فوتبال المپیک برنامه‌ریزی برای مسابقات پیش‌رو چطور بوده است، اظهار داشت: من به عنوان مدیر تیم المپیک انتخاب نشده‌ام. جلسه‌ای برای امضای تفاهم‌نامه و قرارداد بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بود که آقای صالحی‌امیری پیشنهاد داد به عنوان مکمل قرارداد، داریوش مصطفوی مدیر تیم المپیک باشد اما اصل ماجرا این است که باید بنشینیم، صحبت و برنامه‌ریزی کنیم و سپس تصمیم بگیریم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من از اینکه فدراسیون فوتبال چنین خبری را اعلام کرد، ناراضی هستم. خود فدراسیون هم هنوز نمی‌داند باید چکار کند. من قبلاً تمام این سمت‌ها را داشتم و زمانی که دبیرکل فدراسیون فوتبال بودم، تیم را با مربیگری آقای حسن حبیبی به المپیک 1980 بردیم اما به دلیل حمله شوروی به افغانستان آن مسابقات را تحریم کردیم. چون تجربه صعود را داشتیم از من خواستند به این تیم کمک کنم اما من هنوز قبول نکرده‌ام. فدراسیون هم هنوز در این خصوص تصمیم نگرفته و منتظر پاسخ مهدوی‌کیا هستند.

مصطفوی افزود: برای همکاری با تیم المپیک و موفقیت، باید همه چیز دست به دست هم بدهد که هنوز اینطور نشده و فرصت تا المپیک بعدی زیاد است اما نباید فرصت را از دست بدهیم که ظاهراً در حال از دست رفتن است.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی اگر فدراسیون فوتبال آمادگی دنبال کردن برنامه‌ها را داشته باشد، می‌روم و با آنها کار می‌کنم اما اگر آن چیزی که قواعد جهانی و بین‌المللی است و در وظایف یک مدیر تعریف شده، در این مسیر ایجاد نشود با فدراسیون همکاری نخواهم کرد و از آقایان صالحی‌امیری و عزیزی خادم نیز عذرخواهی می‌کنم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال همچنین درباره صحبت‌های صبحت‌های گودرز حبیبی با خبرگزاری تسنیم که از خیانت‌کاری در تیم امید در زمان سرمربیگری برادرش و به ریاست او و همچنین مصطفی هاشمی‌طبا در سازمان تربیت بدنی صحبت کرده، گفت: اصلاً روحم هم از این مسئله خبر ندارد. من در پاسخگویی به این مسائل، خیلی گردن‌کلفت هستم اما چرا باید دست خودم را ببُرم؟ این صحبت ناپخته و غیرفوتبالی بوده، چون ما با یک اختلاف گل به المپیک نرفتیم.

مصطفوی در خصوص اینکه این مسئله عنوان شده او با دستور هاشمی‌طبا ذهن دو بازیکن تیم را شست‌وشو داده بودند و خرابکاری آن بازیکنان نظم تیم را به هم ریخت و نتیجه حاصل نشد، تصریح کرد: اینطور نبوده و من چیزهایی در دل دارم که گفتنش صحیح نیست، چون باعث هتک حرمت می‌شود اما برای خودم هم شده، دوست داشتم آن تیم نتیجه بگیرد. کاش حسن حبیبی در این خصوص صحبت کند و هر چه او گفت را می‌پذیرم اما این ماجرا به گودرز حبیبی ارتباطی ندارد. مطمئناً یک مهاجم، دروازه خالی را بیرون نمی‌زند یا یک دفاع دوست ندارد تیمش گل بخورد، این مسئله‌ای که عنوان شده شبیه به این است که ما دروازه خودی را باز کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها