کد خبر: 505502
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۴:۵۶:۱۵
| |

دانیال شه‌بخش،المپین بوکس:

برای شکست بهترین‌ها به المپیک ‌می‌رویم

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: در المپیک برای اعلام حضور شرکت نمی‌کنیم، برای شکست بهترین‌ها عازم توکیو می‌شویم.

برای شکست بهترین‌ها به المپیک ‌می‌رویم
کد خبر: 505502
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۴:۵۶:۱۵

اعتمادآنلاین| دانیال شه‌بخشدرباره شرایط خود و شاهین موسوی برای حضور در مسابقات بوکس المپیک، توضیح داد: خوشبختانه آخرین اردوی‌ ما در کیش که به مدت ‌یک هفته برگزار شد، شرایط خوبی داشت و سعی‌ کردیم خودمان را با شرایط آب ‌و هوایی وفق بدهیم تا خوب تمرین کنیم. اردوی‌ کیش موثر بود و ان‌شاءالله بامداد یک‌شنبه عازم‌ توکیو می‌شویم.

به گزارش ایسنا، او در پاسخ به این سوال که آیا از نظر ذهنی و جسمی برای شرکت در المپیک آماده است؟ اظهار کرد: شخصا بارها گفته‌ام تنها چیزی که می‌تواند روی عملکرد تیم‌ ملی تاثیر بگذارد بازی‌های برون‌ مرزی است، اما الان دیگر فرصتی نیست که مسابقات برون‌ مرزی برویم ‌یا وارد اردوی ‌مشترک شویم. الان‌ وقت مثبت اندیشی است و باید با انگیزه پیش برویم تا ان‌شاءالله در این المپیک تاریخ‌سازی کنیم.

این بوکسور وزن 57 کیلوگرم ایران در المپیک توکیو، درباره احتمال تاریخ‌سازی این رشته در المپیک نیز گفت: من احساس می‌کنم که در این دوره چیزی که باید، اتفاق می‌افتد. شاید تیم ما تعداد پایینی داشته باشد، اما هم انگیزه بالا و هم اتحاد داریم. از نظر ‌روحی ‌و روانی ‌انگیزه بالایی در تیم ملی بوکس وجود دارد و من امیدوارم در همین المپیک‌ تاریخ‌سازی‌ شود. با موفقیت بوکس در المپیک مسلما دید ‌وزارت و جامعه ورزش درباره این رشته عوض‌ خواهد شد.

او ادامه داد: ما تلاش خود را خواهیم ‌کرد تا جزو رشته‌هایی شویم ‌که باید بیش‌تر دیده شوند، ان‌شاءالله این اتفاق نیز رخ می‌دهد. البته همه باید بدانند که کار سختی‌ پیش‌ رو داریم ‌ولی‌ هیچ‌ چیز ‌دور از دسترس نیست.

دارنده مدال نقره آسیا، درمورد حریفان خود نیز گفت: حریفان من علاوه بر این که در آسیا رنک یک هستند، در رده‌بندی جهانی نیز در رنک‌های دو و سه دنیا قرار دارند. رقیبان کوبایی، روسیه و حتی آمریکا در رنک یک تا چهار قرار دارند که کار را سخت می‌کند. مطمئنا همه مسابقات تا پای مدال سخت است. به عنوان‌ مثال، شاید ما در همان شب اول با رنک یک دنیا بازی کنیم و شاید هم تا آخر به آن‌ها نخوریم. قرعه‌کشی تاثیرگذار است، اما اصلا حریف و کار راحتی در المپیک نخواهیم داشت. باید بهترین‌ها را شکست دهیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

او در پایان گفت: مطمئن باشید که ما به المپیک نمی‌رویم که صرفا در این رقابت‌ها شرکت کنیم، برای نشان دادن خودمان و کسب مدال تلاش می‌کنیم. ما نه تنها برای برنز، بلکه برای طلا مبارزه خواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها