«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

صدها زن مسلمان هندی به فروش گذاشته شدند

پلیس هند تحقیقات خود را در مورد انتشار تصاویر شماری از زنان مسلمان این کشور در یک سایت اینترنتی و به حراج گشتن آنها آغاز کرده است.

صدها زن مسلمان هندی به فروش گذاشته شدند
کد خبر: 505571
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پلیس هند تحقیقات خود را در مورد انتشار تصاویر شماری از زنان مسلمان این کشور در یک سایت اینترنتی و به حراج گذاشتن آنها آغاز کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، تعدادی از زنان هندی که برخی‌شان جزو زنان مشهور این کشور محسوب می‌شوند، با انتشار تصاویرشان در یک پلتفرم اجتماعی هندی، به عنوان برده در معرض فروش گذاشته شدند.

این زنان با اشاره به تقویت رویکرد اسلام‌ستیزی در کشور هند اعلام کردند، تصاویری از 80 زن طی چند هفته اخیر در پلتفرم «GitHub» تحت عنوان معامله امروز «سولی» قرار داده شده است.

سولی کلمه‌ای اهانت‌آمیز است که در هند علیه زنان مسلمان به کار می‌رود.

هانا محسن خان یکی از این زنان مسلمان است که قربانی این حادثه شده. او که یک خلبان است در این باره می‌گوید: یکی از دوستانم لینکی برایم فرستاد که مرا به سمت گالری‌ای از تصاویر زنان در معرض فروش هدایت کرد. تصویر چهارم از این گالری تصویر خودم بود که مرا به عنوان یکی از برده‌ها در معرض حراج گذاشته بودند.

این خلبان به خبرگزاری فرانسه می‌گوید: لحظه‌ای تنم به لرزه درآمد، از آن روز به بعد من به شدت احساس عصبانیت می‌کنم.

پلتفرم GitHub نیز همزمان با تحقیقات پلیس اعلام کرد اکانت‌هایی را که در این اقدام استفاده شده‌اند مسدود کرده است. پلیس دهلی نو هم گفت از هویت عاملان این اقدام اطلاعی ندارد و فعلاً پرونده‌ای علیه افراد ناشناس تشکیل شده است.

هند بیش از 170 میلیون مسلمان دارد که بسیاری از آنها می‌گویند خود را شهروند درجه دوم احساس می‌کنند و این حس پس از روی کار آمدن حزب بهاراتیا جاناتا به رهبری ناریندرا مودی شدت بیشتری پیدا کرده است.

گرچه دولت هند ضدمسلمان بودن خود را بارها تکذیب کرده، اما نسبت به اقدام اخیر هنوز هیچ واکنشی نشان نداده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • بینام ارسالی در
    یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

    چرا جواب شما دولتهایی که مسلمان هستی؟ مثل امارات ایران ترکیه عربستان میپرسم چرا عمل نمی عمل نمی کنید صدای مردم هند باشی قبل از این به کشتن مسلمانان شیعه سال گذشته گشتن

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها