مجید ناصری‌نژاد، نماینده شادگان در مجلس:

زندگی مردم خوزستان از بین رفته است / قضیه خوزستان شوخی بردار نیست / 5 میلیون نخل در شادگان در معرض نابودی قرار دارد

یک نماینده مجلس گفت: نفر اول دولت بایستی درباره خوزستان به مجلس پاسخ دهد و به مردم کشور توضیح دهد که چرا این بلاها را سر مردم در آورده است، چه نحوه مدیریت کردن است که مشکلات مختلفی که دولت مسبب آن است را نمایندگان مجلس پاسخ دهند.

زندگی مردم خوزستان از بین رفته است / قضیه خوزستان شوخی بردار نیست / 5 میلیون نخل در شادگان در معرض نابودی قرار دارد
کد خبر: 505676
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۱۰:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مجید ناصری‌نژاد، نماینده شادگان امروز (یکشنبه 27 تیر) در جلسه علنی و بعد از قرائت گزارش کمیسیون انرژی درباره با موضوع خاموشی‌های اخیر و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور اظهار کرد: امروز توقع داشتیم که رئیس مجلس و هیأت رئیسه جلسه فوق‌العاده برای بحران آب و برق در خوزستان برگزار کند؛ وضعیت خوزستان به هیچ وجه خوب نیست و من از سال 83 که در مجلس حضور دارم بارها گفته‌ام ولی انصافا گویا گوش شنوایی در مدیریت وزارت نیرو وجود ندارد.

به گزارش فارس، وی افزود: ما توقع داشتیم آقای قالیباف که در سفر به خوزستان قول دادند مشکل آب شرب این استان را حل کند و آب کشاورزی را ساماندهی کند امروز در اولین دستور برگزاری جلسه فوق‌العاده برای حل مشکلات اساسی استان خوزستان داشته باشند.

نماینده شادگان تصریح کرد: نفر اول دولت بایستی درباره خوزستان به مجلس پاسخ دهد و به مردم کشور توضیح دهد که چرا این بلاها را سر مردم در آورده است، چه نحوه مدیریت کردن است که مشکلات مختلفی که دولت مسبب آن است را نمایندگان مجلس پاسخ دهند.

ناصری‌نژاد گفت: وضع مردم خوزستان به هم ریخته و دام‌ها تلف شده و زندگی مردم از بین رفته است و کشاورزی آنها نابود شده است.

وی اظهار داشت: آقای روحانی و آقای جهانگیری بایستی پاسخگوی از بین رفتن زندگی مردم خوزستان باشند. متأسفانه مجلس هم جلسه فوق‌العاده و ویژه در این باره برگزار نکرده است و بایستی همه مسؤولان اجرایی به مجلس پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: قضیه خوزستان شوخی بردار نیست، یکی از علل خاموشی برق کم آبی است و این مسئله ای بوده که ما همواره به آن اشاره داشته ایم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مسئولان همواره اظهار می کنند که پیگیری هایی صورت می دهند و اعتباراتی برای حل مشکل آب خوزستان صورت گرفته است، گفت: اما هیچ گاه از این اظهارات و رفت و آمدهای مسئولین اتفاق مثبتی برای خوزستان رخ نداد.

وی ادامه داد: 5 میلیون نخل در شادگان در معرض نابودی قرار دارد و این اتفاق همینطور در اهواز، آبادان، شوش و سایر شهرستان های خوزستان در حال رخ دادن است.

ناصری نژاد با تاکید بر اینکه قصه پرغصه خوزستان باید هرچه سریع تر به پایان برسد، خطاب به ریاست مجلس، قوه قضائیه، دولت و شورای امنیت ملی، اضافه کرد: تا چه زمانی باید منتظر بحران و هجوم مشکلات بمانیم تا دشمن ورود کند، اغتشاش شود و بعد از آن ما به فکر خوزستان بیفتیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حتی از برگزاری جلسه برای خوزستان دریغ شد، گفت: به داد مردمی که صدایشان به جایی نمی رسد برسید، خوزستان در بین رودخانه ها، سدها و در منطقه ای که یک سوم آب کشور را تامین می کند در بی آبی به سر می برد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی به دنبال این هستند که خوزستان را به اغتشاش بکشانند، تصریح کرد: مردم خوزستان مردم متدین، ولایتمدار و انقلابی هستند، این مردم کسانی بودند که همه چیز خود را برای حفظ انقلاب و ارزش های انقلاب دادند. ما عاشق انقلاب و ولایت هستیم اما توقعمان این است که مسئولین نیز به داد ما برسند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها