هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان:

حقوقدانان فرصت عضویت در باشگاه حقوق اساسی را دریابند

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که حقوقدانان علاقمند به حوزه حقوق اساسی با عضویت در باشگاه حقوق اساسی می‌توانند با پژوهشکده شورای نگهبان ارتباط دوسویه و تعامل برقرار کنند.

حقوقدانان فرصت عضویت در باشگاه حقوق اساسی را دریابند
کد خبر: 505818
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۱۶:۰۳:۳۷

اعتمادآنلاین| سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که حقوقدانان علاقمند به حوزه حقوق اساسی با عضویت در باشگاه حقوق اساسی می‌توانند با پژوهشکده شورای نگهبان ارتباط دوسویه و تعامل برقرار کنند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف در توییتی اعلام کرد:

«عضویت در باشگاه حقوق اساسی فرصتی را برای ارتباط دوسویه و تعامل میان حقوقدانان علاقه‌مند به حوزه حقوق اساسی با پژوهشکده شورای نگهبان فراهم می‌کند. این فرصت می‌تواند به افزایش آگاهی عمومی از قانون اساسی و توسعه و ترویج دانش حقوق اساسی منجر شود. حقوقدانان این فرصت را دریابند»

بنابراین گزارش کلیه دانشجویان یا دانش آموختگان دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حقوق و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه‌ها در کلیه گرایش‌های رشته حقوق می‌توانند درخواست عضویت در این باشگاه را ارائه کنند.

بهره مندی از تخفیف خرید محصولات و کتب انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان، اولویت داوری و چاپ مقاله در فصلنامه علمی پژوهشی دانش حقوق عمومی، امکان چاپ اثر علمی برتر اعضای باشگاه در انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان، اولویت ثبت‌نام و تخفیف شرکت در کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های علمی، مدرسه‌های تابستانه و زمستانه، رویدادهای علمی و شبیه‌سازی، اردوهای علمی و تخصصی و ... از مزایای عضویت در باشگاه حقوق اساسی پژوهشکده شورای نگهبان است.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی ( nashr-rc.ir ) فرم عضویت در باشگاه را تکمیل کرده و درخواست عضویت خود را ثبت کنند و از مزایای عضویت در باشگاه حقوق اساسی بهره‌مند شوند.

عضویت در باشگاه حقوق اساسی در این مرحله رایگان است و با تأیید کمیته جذب علمی باشگاه، عضویت نهایی خواهد شد.

شورای نگهبان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها